Błękitna, falująca linia na czarnym tle, nagle urywa się. Zapis EKG oznacza, że serce funkcjonowało dobrze, ale do czasu. Prostą, długą linię, oznaczająca śmierć, tworzy napis: "1.8 million children die every year from drinking dirty water" ("1,8 miliona dzieci umiera każdego roku z powodu zatrucia zanieczyszczoną wodą").
Poprzez kampanię billboardową prowadzoną na początku br. WaterAid – międzynarodowa organizacja charytatywna, założona w Londynie w latach osiemdziesiątych – pokazała, że czysta woda nie jest sprawą oczywistą, w wielu rejonach świata bywa rarytasem, a częściej dostępna woda, pełna zanieczyszczeń, stanowi śmiertelne zagrożenie.
WaterAid zachęca, aby wspomóc akcje doprowadzania czystej wody do najbardziej potrzebujących społeczności, oraz edukacji na temat higieny i czystości. Do pomocy można włączyć się wpłacając pieniądze na konto organizacji lub zostając wolontariuszem.
K. Kamińska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
08.01.2025
Zastąpione przez plastik
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
04.01.2025
Przyjrzyj się lepiej
-
04.01.2025
Z dostawą „do domu”