Błękitna, falująca linia na czarnym tle, nagle urywa się. Zapis EKG oznacza, że serce funkcjonowało dobrze, ale do czasu. Prostą, długą linię, oznaczająca śmierć, tworzy napis: "1.8 million children die every year from drinking dirty water" ("1,8 miliona dzieci umiera każdego roku z powodu zatrucia zanieczyszczoną wodą").
Poprzez kampanię billboardową prowadzoną na początku br. WaterAid – międzynarodowa organizacja charytatywna, założona w Londynie w latach osiemdziesiątych – pokazała, że czysta woda nie jest sprawą oczywistą, w wielu rejonach świata bywa rarytasem, a częściej dostępna woda, pełna zanieczyszczeń, stanowi śmiertelne zagrożenie.
WaterAid zachęca, aby wspomóc akcje doprowadzania czystej wody do najbardziej potrzebujących społeczności, oraz edukacji na temat higieny i czystości. Do pomocy można włączyć się wpłacając pieniądze na konto organizacji lub zostając wolontariuszem.
K. Kamińska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy