Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 26.02.2024
Linia nadziei
Dla osób cierpiących na myśli samobójcze noc bywa najgorszą porą. Jest cicho. Ciemno. I nie ma w pobliżu nikogo, z kim można porozmawiać. To właśnie na godziny między północą a czwartą nad ranem przypada szczyt zachowań suicydalnych.
Kampania promująca całodobową infolinię dla osób w kryzysie psychicznym została oparta na nieoczywistym pomyśle kreatywnym: na tle surowych, nocnych zdjęć umieszczono popularne łamigłówki polegające na wyszukiwaniu ukrytych słów. Sedno w tym, że schowane pośród licznych „zetek” rozwiązania są tym, czego potrzebujący szukają, a co w środku nocy szczególnie trudno znaleźć: kindness (życzliwość), support (wsparcie), compassion (współczucie), care (opieka).
Nazwa kampanii:
The Hopesearch
Czas:
2024.1.19
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Papyrus
Media:
print, outdoor
Wykonawca:
TBWA\MCR, Manchester, United Kingdom
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.10.2024
Po prostu się rusz!
-
04.10.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
02.10.2024
Pomarańcza
-
02.10.2024
Świat oczami niepiśmiennych
-
01.10.2024
Same nie znikną
-
30.09.2024
Książka jest znacznie lepsza