Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 26.02.2024
Linia nadziei
Dla osób cierpiących na myśli samobójcze noc bywa najgorszą porą. Jest cicho. Ciemno. I nie ma w pobliżu nikogo, z kim można porozmawiać. To właśnie na godziny między północą a czwartą nad ranem przypada szczyt zachowań suicydalnych.
Kampania promująca całodobową infolinię dla osób w kryzysie psychicznym została oparta na nieoczywistym pomyśle kreatywnym: na tle surowych, nocnych zdjęć umieszczono popularne łamigłówki polegające na wyszukiwaniu ukrytych słów. Sedno w tym, że schowane pośród licznych „zetek” rozwiązania są tym, czego potrzebujący szukają, a co w środku nocy szczególnie trudno znaleźć: kindness (życzliwość), support (wsparcie), compassion (współczucie), care (opieka).
Nazwa kampanii:
The Hopesearch
Czas:
2024.1.19
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Papyrus
Media:
print, outdoor
Wykonawca:
TBWA\MCR, Manchester, United Kingdom
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół