W dniach 12-25 listopada 2013 r. odbędzie się akcja pod hasłem „Lubię to! Leszno”, zainicjowana przez Urząd Miasta Leszna. Mieszkańcy miasta zostaną zaproszeni do wspólnego tworzenia trwającej 2 tygodnie opowieści o odkrywaniu przyjemności życia codziennego w Lesznie i dzieleniu się nimi.
Akcja będzie polegać na nagrywaniu 15-sekundowych odpowiedzi mieszkańców Leszna na pytanie „Za co lubisz Leszno? Opowiedz o drobnych przyjemnościach, których tu doświadczasz.” Akcja będzie prowadzona równolegle online i w przestrzeni miasta.
Sercem całego przedsięwzięcia będzie „ogórek”, czyli specjalnie zaaranżowany Volkwagen Transporter T2 z 1977 r. w limonkowym kolorze. W środku będzie znajdować się sprzęt audio-video, rejestrujący wypowiedzi mieszkańców. To tu uczestnicy akcji będą mogli opowiedzieć o tym, co w swoim mieście cenią, co daje im radość i co sprawia, że po prostu lubią Leszno. Codziennie na pierwszych 100 uczestników akcji w pojeździe będą czekać pączki i kawa.
W akcji będzie można uczestniczyć również bez wychodzenia z domu. W Lesznie „wirtualnym” mieszkańcy zostaną zaproszeni do nagrania swoich wypowiedzi przez specjalną aplikację na stronie www.lubieto.leszno.pl. Nagrane wypowiedzi mieszkańców zostaną opublikowane na stronie, a najciekawsze nagrodzone.
Autorem koncepcji kreatywnej akcji jest agencja reklamowa SPOT15. Agencja odpowiada również za przeprowadzenie całości działań w ramach akcji na zlecenie Urzędu Miasta Leszna.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
12.05.2022
„Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci
-
11.05.2022
Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka
-
10.05.2022
Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy
-
06.05.2022
Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach