────── 18.05.2017
Łyk egzotyki. Kampanie z Czarnego Kontynentu na początek lata
Lifestylowa krowa
Branża mleczarska, jak chyba żadna inna potrafi wspólnie promować swoje interesy ubierając komunikat w kostium kampanii społecznej. W RPA, robi to chociaż śmiesznie. W kampanii organizacji Milk South Africa, buszmen z plemienia Zulusów, niczym rasowy marketingowiec sprzedaje swoją krowę. Krowa to nie zwierzę, to styl życia, a mleko, które daje, to cudowny, odżywczy nektar.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki
-
07.04.2025
Hewi Metal dla Praw Dziecka