────── 18.05.2017
Łyk egzotyki. Kampanie z Czarnego Kontynentu na początek lata
Lifestylowa krowa
8 / 10
Branża mleczarska, jak chyba żadna inna potrafi wspólnie promować swoje interesy ubierając komunikat w kostium kampanii społecznej. W RPA, robi to chociaż śmiesznie. W kampanii organizacji Milk South Africa, buszmen z plemienia Zulusów, niczym rasowy marketingowiec sprzedaje swoją krowę. Krowa to nie zwierzę, to styl życia, a mleko, które daje, to cudowny, odżywczy nektar.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
06.06.2023
Przerwij przerwę
-
06.06.2023
Pogrzeb w Katarze
-
05.06.2023
Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
29.05.2023
Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt
-
25.05.2023
Dog save the King!