Lidl znakuje naturalnym światłem warzywa BIO
Bez opakowania, bez papieru, tuszu i kleju, tylko sam produkt – taka forma sprzedaży BIO warzyw i owoców jest możliwa. Sieć Lidl Polska właśnie wprowadziła do sklepów pierwsze warzywa znakowane bezinwazyjnie, naturalnym światłem.
Metoda naturalnego znakowania, tzw. natural brandingu, jest zupełnie bezpieczna – w żaden sposób nie oddziałuje na strukturę i wartości odżywcze produktów. Dzięki wykorzystaniu skoncentrowanej wiązki światła na warzywie pojawia się „tatuaż”. W ten sposób warzywa BIO są dostępne bez opakowań, a informację o tym, że są to produkty BIO, znajdziemy bezpośrednio na skórce. Jako pierwsze znakowane są w ten sposób: BIO seler oraz BIO dynia piżmowa.
Od początku istnienia farmy realizujemy ideę rolnictwa ekologicznego, w ten sposób klienci Lidla w całej Polsce mają dostęp do świeżych warzyw i owoców BIO. Naszym najnowszym projektem jest natural branding, czyli znakowanie owoców i warzyw naturalnym światłem. Ten sposób znakowania w żaden sposób nie ingeruje w warzywa, są one pełnowartościowe. Co więcej, po obraniu skórka jest w pełni kompostowalna – tłumaczy Łukasz Gębka, właściciel Farmy Świętokrzyskiej, dostawcy Lidl Polska.
Pierwsze jarzyny znakowane naturalnym światłem są dostępne w sklepach Lidl od początku grudnia. Kolejne warzywo – pietruszka BIO – pojawiła się w ofercie sieci w poniedziałek, 9 grudnia.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
22.03.2024
Wspólny Las 2024: dziesiątki leśnych wydarzeń w całej Polsce
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
21.03.2024
Polski buk „Serce Ogrodu” Europejskim Drzewem Roku 2024!