logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Opinie
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia, Odpowiedzialny biznes / CSR, Polska, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci
   ──────  09.12.2019

Lidl znakuje naturalnym światłem warzywa BIO



Bez opakowania, bez papieru, tuszu i kleju, tylko sam produkt – taka forma sprzedaży BIO warzyw i owoców jest możliwa. Sieć Lidl Polska właśnie wprowadziła do sklepów pierwsze warzywa znakowane bezinwazyjnie, naturalnym światłem.  

Metoda naturalnego znakowania, tzw. natural brandingu, jest zupełnie bezpieczna – w żaden sposób nie oddziałuje na strukturę i wartości odżywcze produktów. Dzięki wykorzystaniu skoncentrowanej wiązki światła na warzywie pojawia się „tatuaż”. W ten sposób warzywa BIO są dostępne bez opakowań, a informację o tym, że są to produkty BIO, znajdziemy bezpośrednio na skórce. Jako pierwsze znakowane są w ten sposób: BIO seler oraz BIO dynia piżmowa.  

Od początku istnienia farmy realizujemy ideę rolnictwa ekologicznego, w ten sposób klienci Lidla w całej Polsce mają dostęp do świeżych warzyw i owoców BIO. Naszym najnowszym projektem jest natural branding, czyli znakowanie owoców i warzyw naturalnym światłem. Ten sposób znakowania w żaden sposób nie ingeruje w warzywa, są one pełnowartościowe. Co więcej, po obraniu skórka jest w pełni kompostowalna – tłumaczy Łukasz Gębka, właściciel Farmy Świętokrzyskiej, dostawcy Lidl Polska.

Pierwsze jarzyny znakowane naturalnym światłem są dostępne w sklepach Lidl od początku grudnia. Kolejne warzywo – pietruszka BIO – pojawiła się w ofercie sieci w poniedziałek, 9 grudnia.



Nazwa wydarzenia:
Znakowanie warzyw naturalnym światłem
Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci
Kraje:
Polska
Nadawca:
Lidl Polska





polecamy ─── 10.09.2020

Podstępny zabójca, tlenek węgla


Jest bezbarwny, bezwonny, bezsmakowy i... śmiertelnie niebezpieczny. Tlenek węgla, czyli czad. A zbliżający się sezon grzewczy to okres...


nazwa kategorii: Kreacje / printy

CZYTAJ TEŻ:


  • 15.01.2021

    Jesz? Nie jedź!


  • 13.01.2021

    „Brzydkie” buraki w Lidlu


  • 07.01.2021

    W Warszawie powstał ekomural NUTRIDOME oczyszczający powietrze


  • 05.01.2021

    Jedenaste: Nie produkuj śmieci – finał 21. konkursu Galerii Plakatu AMS


  • 05.01.2021

    43% Polaków odczuło w ostatnim czasie pogorszenie nastroju


  • 05.01.2021

    Trwa nabór do do 19. edycji raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa cisteczek