logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia, Polska, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Organizacje pozarządowe / NGO
   ──────  22.02.2022

Lidl – już ponad czterysta produktów z oznaczeniem dotyczącym segregowania odpadów



Lidl Polska wraz z Fundacją WWF Polska wspólnie edukują na temat recyklingu oraz ponownego wykorzystania opakowań. Segregowanie odpadów – szczególnie gdy nie wiemy, do którego pojemnika wrzucić opakowanie po produkcie – może sprawić pewne trudności. W tym celu Lidl Polska zamieszcza na opakowaniach specjalne oznaczenia, które pomagają w łatwym i efektywnym segregowaniu odpadów. Obecnie już ponad czterysta produktów posiada nowe piktogramy dotyczące recyklingu.

Recykling odpadów zaczyna się już w naszych domach. Poprawnie przeprowadzone segregowanie pozwala na uzyskanie najbardziej pełnowartościowego surowca i jego ponowne wykorzystanie. Jednak by efektywnie rozdzielać odpady, powinniśmy najpierw wrzucić je do odpowiedniego pojemnika do segregacji. Źle wrzucony produkt po prostu nie zostanie poddany recyklingowi.

Aby ułatwić klientom segregowanie odpadów, Lidl Polska zamieszcza specjalne oznaczenia na opakowaniach produktów marek własnych. Wystarczy spojrzeć na ikonę, a segregowanie stanie się proste – znajdziemy krótką instrukcję podpowiadającą, do którego pojemnika mamy wrzucić opakowanie. Obecnie w sklepach Lidl Polska znajdziemy już ponad czterysta produktów z nowymi piktogramami, a ich liczba ma dalej sukcesywnie się zwiększać. Instrukcje zamieszczone są m.in. na artykułach marki Pilos, Pikok, Rzeźnik, Vemondo, Cien, Floralys, Saguaro oraz Grill&Fun. Dzięki nowym etykietom dowiemy się, jak należy rozdzielić opakowanie, aby segregacja odbyła się naprawdę skutecznie. Znajdziemy również informację, do jakiego kontenera powinniśmy wrzucić pojedyncze części opakowania takie jak np. etykieta (papier) czy zakrętka (plastik).

Przedsiębiorstwa mają ogromny wpływ na środowisko naturalne, dlatego powinny podejmować działania, które zapewniają zrównoważoną konsumpcję zasobów – komentuje Katarzyna Karpa-Świderek, Rzeczniczka Prasowa WWF Polska. – Cieszymy się, że firma Lidl Polska podejmuje proekologiczne działania. Umieszczenie piktogramów ułatwiających recykling odpadów jest praktycznym i potrzebnym „na wczoraj” rozwiązaniem, ponieważ dzięki prawidłowej segregacji, odzyskamy jak najwięcej surowca, który da się wykorzystać ponownie.

NGO   |  Lidl   |  Ekologia i środowisko   |  konsumpcjonizm   |  segregacja odpadów   |  WWF Polska   |  plastik   |  odpady   |  konsumenci   |  Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji   |  segregowanie odpadów   |  papier   |  metal   |  Fundacja WWF Polska   | 


Nazwa wydarzenia:
Ponad czterysta produktów dostępnych w sieci Lidl posiada nowe piktogramy dotyczące recyklingu
Czas:
2022.2.16
Tematy:
Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Polska
Nadawca:
Lidl Polska i Fundacja WWF Polska





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 22.07.2022

    Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek