Anna Dereszowska, Aleksandra Mikołajczyk, Natalia Lesz, Maja Hirsch, Ada Fijał, Kasia Pakosińska i Beata Sadowska są ambasadorkami tegorocznej edycji kampanii społecznej „Piękna bo zdrowa” na rzecz profilaktyki raka szyjki macicy i raka jajnika. Akcja prowadzona jest przez organizację Kwiat Kobiecości wspólnie z magazynem „Glamour”.
Trzecia edycja akcji „Piękna bo zdrowa” przebiega pod hasłem „Zostań Superbohaterką, zrób cytologię”. Celem akcji jest zwiększenie świadomości kobiet na temat wirusa HPV oraz raka jajnika – nowotworów występujących coraz częściej u młodych kobiet, a także zmiana podejścia Polek do badań u ginekologa. Kampania ma przekonywać, że rokrocznie wykonywana cytologia może pomóc we wczesnym wykryciu raka szyjki macicy, natomiast regularne badania ginekologiczne i wykonywanie USG transwaginalnego, potocznie zwanego dopochwowym, mogą pomóc w wykryciu raka jajnika we wczesnym stadium i zwiększyć szansę na wyleczenie.
Akcja obejmie działania promocyjne w prasie („Glamour”, „Gala”, „Claudia”), kinach (sieć Multikino), internecie (m.in. serwisy Wirtualnej Polski, wieszjak.pl i media społecznościowe) oraz na outdoorze. Ponadto prowadzone będą działania eventowe: edukacyjne spotkania organizowane przez gminy, oraz tzw. miasteczka kobiet w centrach handlowych, gdzie kobiety będą mogły dowiedzieć się więcej w zakresie profilaktyki raka szyjki macicy i raka jajnika, wykonać bezpłatne badanie piersi w tzw. mammobusie czy wziąć udział w konkursach.
31 stycznia 2013 odbędzie się gala finałowa, połączona z ceremonią wręczenia nagród – Pereł Mądrości partnerom zaangażowanym w kampanię. Podczas wieczoru odbędzie się także premiera sztuki teatralnej „Honeymoon” opowiadającej o trzech kobietach, w które wcielą się Aleksandra Mikołajczyk, Olga Bończyk i Natalia Lesz.
Honorowy patronat nad przedsięwzięciem objęły prezydentowa Anna Komorowska i prezydenta Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
07.01.2025
Mattel dostosowuje swoje gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów
-
23.12.2024
Mennica Polska wybiła pierwszą monetę zaprojektowaną przez dziecko
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia