Lepszy start na początek roku
Zeszyty i książki już są, zapał i energia są – wylicza charakterystyczny głos Tadeusza Sznuka. Są jednak dzieci, które bez pomocy z zewnątrz nie będą miały równych szans w nowym roku szkolnym.
Rusza kampania „Głowa do góry! Czas na lepszy start!”, przygotowana na potrzeby SOS Wiosek Dziecięcych. Według raportu Centrum Badania Opinii Społecznej, w ubiegłym roku rodzice wydali średnio 826 zł na wyprawkę dla jednego ucznia − to 14% więcej niż rok wcześniej. W każdym domu w SOS Wiosce Dziecięcej mieszka od 5 do 8 dzieci. Kampania ma pomóc w pozyskaniu funduszy na zakup podręczników i szkolnych wyprawek, ale także na zorganizowanie zajęć wyrównujących zaległości edukacyjne dzieci.
Fabryka Komunikacji Społecznej przygotowała kreację i wyprodukowała 30-sekundowy spot telewizyjny. Agencja wsparła SOS Wioski Dziecięce na zasadzie non profit. Spot wyreżyserował Jacek Szymański, który był także operatorem, a za kreację odpowiadała Teresa Biernacka. Charakterystyczny głos Tadeusza Sznuka, który na ten cel użyczył go bezpłatnie, zachęca do wsparcia akcji, by „dać dzieciom szansę na lepszy start w nowym roku szkolnym”.
Kampania dzisiaj rusza na antenie TVN. Spot zostanie także wyemitowany w TVP.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!