logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia, Odpowiedzialny biznes / CSR, Polska
   ──────  12.03.2019

Lepsze jutro dzieci i młodzieży z Fundacją OSHEE



Ponad 85 tysięcy złotych w postaci sprzętu sportowego i produktów marki OSHEE przekazała w ubiegłym roku Fundacja OSHEE Żyj, walcz, zwyciężaj na akcję wspierającą domy dziecka.

Sprzęt Sportowy dla Domów Dziecka to akcja prowadzona przez Fundację OSHEE Żyj, walcz, zwyciężaj, w ramach której do mieszkańców domów dziecka trafiają między innymi rowery, rolki czy rękawice bokserskie. Fundacja OSHEE Żyj, walcz, zwyciężaj od lat wspiera inicjatywy, promujące aktywność fizyczną oraz pomoc potrzebującym, zwłaszcza dzieciom i młodzieży. Akcja Sprzęt Sportowy dla Domów Dziecka trwa już dwa lata –  ruszyła w marcu 2017 roku.

Środki przeznaczane na program pochodzą ze sprzedaży napojów izotonicznych. Pięć procent zysków ze sprzedaży każdego napoju o smaku RED ORANGE z logotypem Fundacji OSHEE jest co kwartał przekazywanych organizacjom non-profit. Dzięki tej inicjatywie w 2018 roku udało się wyposażyć dziesięć domów dziecka na terenie całej Polski za kwotę 85 131,71 złotych.

– Sport sprzyja kształtowaniu cech charakteru, które pomagają w usamodzielnieniu się i w konsekwencji ułatwiają start w dorosłe życie. Jako marka promująca aktywny styl życia, chcemy zachęcić dzieci do odkrycia w sobie pasji do sportu, by dać im szansę na lepszą przyszłość – mówi Mariusz Ryciak, wicedyrektor marketingu OSHEE.

We poprzednich latach marka OSHEE angażowała się w akcje organizowane przez charytatywną grupę biegową Spartanie Dzieciom, Fundację Rak’n’Roll oraz Stowarzyszenie Wiosna i Szlachetną Paczkę.

CSR   |  dzieci   |  Fundacja Oshee   |  domy dziecka   |  sprzęt sportowy   | 


Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR
Kraje:
Polska





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 05.06.2023

    Jak Polacy (nie)dbają o środowisko


  • 02.06.2023

    Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia


  • 01.06.2023

    Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!


  • 31.05.2023

    „Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 29.05.2023

    Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek