logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Lepsze jutro dzieci i młodzieży z Fundacją OSHEE
12.03.2019
Tematy: Wydarzenia, Odpowiedzialny biznes / CSR, Polska

Lepsze jutro dzieci i młodzieży z Fundacją OSHEE



Ponad 85 tysięcy złotych w postaci sprzętu sportowego i produktów marki OSHEE przekazała w ubiegłym roku Fundacja OSHEE Żyj, walcz, zwyciężaj na akcję wspierającą domy dziecka.

Sprzęt Sportowy dla Domów Dziecka to akcja prowadzona przez Fundację OSHEE Żyj, walcz, zwyciężaj, w ramach której do mieszkańców domów dziecka trafiają między innymi rowery, rolki czy rękawice bokserskie. Fundacja OSHEE Żyj, walcz, zwyciężaj od lat wspiera inicjatywy, promujące aktywność fizyczną oraz pomoc potrzebującym, zwłaszcza dzieciom i młodzieży. Akcja Sprzęt Sportowy dla Domów Dziecka trwa już dwa lata –  ruszyła w marcu 2017 roku.

Środki przeznaczane na program pochodzą ze sprzedaży napojów izotonicznych. Pięć procent zysków ze sprzedaży każdego napoju o smaku RED ORANGE z logotypem Fundacji OSHEE jest co kwartał przekazywanych organizacjom non-profit. Dzięki tej inicjatywie w 2018 roku udało się wyposażyć dziesięć domów dziecka na terenie całej Polski za kwotę 85 131,71 złotych.

– Sport sprzyja kształtowaniu cech charakteru, które pomagają w usamodzielnieniu się i w konsekwencji ułatwiają start w dorosłe życie. Jako marka promująca aktywny styl życia, chcemy zachęcić dzieci do odkrycia w sobie pasji do sportu, by dać im szansę na lepszą przyszłość – mówi Mariusz Ryciak, wicedyrektor marketingu OSHEE.

We poprzednich latach marka OSHEE angażowała się w akcje organizowane przez charytatywną grupę biegową Spartanie Dzieciom, Fundację Rak’n’Roll oraz Stowarzyszenie Wiosna i Szlachetną Paczkę.

CSR dzieci Fundacja Oshee domy dziecka sprzęt sportowy


Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR
Kraje:
Polska





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 03.06.2025Kampanie

    Dziecko samo w obcym mieście

  • 30.05.2025slider

    Dokument „Być jak Mikołaj” na otwarcie Miesiąca Dumy

  • 30.05.2025Kampanie

    Nie znikaj w momencie decyzji. Idź na wybory!

  • 28.05.2025slider

    Co czwarty senior rezygnuje z jedzenia z powodów finansowych

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek