logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Lepiej we dwie
29.09.2009
Tematy: Kreacje / printy

Lepiej we dwie



Nierozłączne. Zawsze we dwójkę. Dzielą się wszystkim – od perfum po mężczyzn. Piersi.

W Unii Europejskiej, co 2 minuty wykrywany jest rak piersi u kobiety. Co 6 minut jedna z nich umiera. Obchodzony w październiku Międzynarodowy Miesiąc Walki z Rakiem Piersi przypomina o potrzebie regularnych badań. Z tej okazji magazyn holenderskiej fundacji Pink Ribbon zainicjował 22 września kampanię Circle of life. Kreacja przygotowana przez agencję Grey Amsterdam to trzy plakaty – zdjęcia kobiecych piersi opatrzone krótkimi historyjkami. Radosne, a jednocześnie przejmujące wierszyki, napisane na ciele, opisują piersi, jako parę przyjaciółek – nadając im imiona. Przyjaciółek, które nigdy nie powinny zostać rozdzielone.

I tak Elie i Claire, sześćdziesięcioletnie, nadal razem, identyczne – nie licząc pieprzyka, jak zawsze młode rozmyślają o wspólnych kochankach, ubraniach i perfumach, które dzieliły. Po tylu latach, wdzięczne za życie – wciąż razem. Historyjkę kończy apel będący hasłem kampanii – „Support the fight against breast cancer. Buy Pink Ribbon Magazine” (Wspieraj walkę z rakiem piersi. Kupuj Magazyn Różowej Wstążki).

Zdjęcia dla kampanii wykonał John Rankin Waddell, znany brytyjski portrecista i fotograf mody, który współpracował m.in.z Kate Moss oraz Naomi Campbell.
M. Woźniak








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek