Nierozłączne. Zawsze we dwójkę. Dzielą się wszystkim – od perfum po mężczyzn. Piersi.
W Unii Europejskiej, co 2 minuty wykrywany jest rak piersi u kobiety. Co 6 minut jedna z nich umiera. Obchodzony w październiku Międzynarodowy Miesiąc Walki z Rakiem Piersi przypomina o potrzebie regularnych badań. Z tej okazji magazyn holenderskiej fundacji Pink Ribbon zainicjował 22 września kampanię Circle of life. Kreacja przygotowana przez agencję Grey Amsterdam to trzy plakaty – zdjęcia kobiecych piersi opatrzone krótkimi historyjkami. Radosne, a jednocześnie przejmujące wierszyki, napisane na ciele, opisują piersi, jako parę przyjaciółek – nadając im imiona. Przyjaciółek, które nigdy nie powinny zostać rozdzielone.
I tak Elie i Claire, sześćdziesięcioletnie, nadal razem, identyczne – nie licząc pieprzyka, jak zawsze młode rozmyślają o wspólnych kochankach, ubraniach i perfumach, które dzieliły. Po tylu latach, wdzięczne za życie – wciąż razem. Historyjkę kończy apel będący hasłem kampanii – „Support the fight against breast cancer. Buy Pink Ribbon Magazine” (Wspieraj walkę z rakiem piersi. Kupuj Magazyn Różowej Wstążki).
Zdjęcia dla kampanii wykonał John Rankin Waddell, znany brytyjski portrecista i fotograf mody, który współpracował m.in.z Kate Moss oraz Naomi Campbell.
M. Woźniak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy