Lepiej się zapiąć samemu, niż zostać przypiętym – przez sanitariuszy do noszy. Film reklamowy ilustrujący tę radę był elementem kampanii zainicjowanej przez Inspekcję Bezpieczeństwa Drogowego i Stowarzyszenie Ubezpieczycieli Samochodowych, pierwszą tego typu instytucję w Rosji.
Siedząca na foteliku samochodowym dziewczynka jest jedyną osobą, która przeżywa wypadek drogowy, ponieważ "Wszystko jest w porządku, jeśli pasy są zapięte". Jej rodziców ratownicy przypinają pasami do noszy – "Zapnij pasy sam, albo zapną cię inni".
Równolegle z jego emisją organizowano przy drogach, na dużych parkingach, w szkołach i przedszkolach eventy, promujące korzystanie z pasów bezpieczeństwa w samochodach. Reklama otrzymała drugą nagrodę na Moskiewskim Festiwalu Reklamy Społecznej 2008 w kategorii "Zdrowy styl życia".
A.Postek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem