Wielkie rzeczy nie dzieją się za sprawą jednego człowieka. Są wypadkową działań podejmowanych przez setki ludzi, do czego odwołuje się brazylijska kampania z kwietnia br. przebiegająca pod hasłem „No one can change the world alone” („Nikt sam nie zmieni świata”).
Agencja McCann Erickson odwołała się do 3 wydarzeń, które wywarły wpływ na porządek społeczno-polityczny współczesnych państw – to obalenie muru berlińskiego, protesty w Waszyngtonie przeciw wojnie wietnamskiej i demonstracje ruchu „Diretas Já!” za wprowadzeniem w Brazylii bezpośrednich wyborów prezydenckich. Wszystkie gromadziły wokół siebie tłumy ludzi, ale na plakatach pokazano tylko po jednym uczestniku tych wydarzeń. W ten sposób brazylijski oddział międzynarodowej organizacji United Way przekonuje, że tylko zbiorowe zaangażowanie gwarantuje sukces i zachęca tym samym do wsparcia realizowanych przez siebie działań. United Way rozpoznaje problemy społeczności lokalnych i przy pomocy innych organizacji oraz przedsiębiorstw i instytucji działających w tym samym regionie, stara się je rozwiązywać.
K. Kukuła
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2022
Alkohol oszukuje
-
01.05.2022
Słodkie Święto Pracy
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?
-
28.04.2022
Gdyby tylko mogły mówić…
-
27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu