Wielkie rzeczy nie dzieją się za sprawą jednego człowieka. Są wypadkową działań podejmowanych przez setki ludzi, do czego odwołuje się brazylijska kampania z kwietnia br. przebiegająca pod hasłem „No one can change the world alone” („Nikt sam nie zmieni świata”).
Agencja McCann Erickson odwołała się do 3 wydarzeń, które wywarły wpływ na porządek społeczno-polityczny współczesnych państw – to obalenie muru berlińskiego, protesty w Waszyngtonie przeciw wojnie wietnamskiej i demonstracje ruchu „Diretas Já!” za wprowadzeniem w Brazylii bezpośrednich wyborów prezydenckich. Wszystkie gromadziły wokół siebie tłumy ludzi, ale na plakatach pokazano tylko po jednym uczestniku tych wydarzeń. W ten sposób brazylijski oddział międzynarodowej organizacji United Way przekonuje, że tylko zbiorowe zaangażowanie gwarantuje sukces i zachęca tym samym do wsparcia realizowanych przez siebie działań. United Way rozpoznaje problemy społeczności lokalnych i przy pomocy innych organizacji oraz przedsiębiorstw i instytucji działających w tym samym regionie, stara się je rozwiązywać.
K. Kukuła
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2025
Strzelanina
-
26.03.2025
Znikający świergot
-
24.03.2025
Konkretna ochrona
-
21.03.2025
BOSS
-
17.03.2025
Urodziny
-
17.03.2025
I była też broń…