Biustonosz na twarzy modelki z napisem „Lepiej wygląda na piersiach”, majtki na głowie z napisem „Lepiej wyglądają na pupie” oraz pończochy na włosach uczesanych w kucyki z napisem „Lepiej wyglądają na nogach” to reklamy kampanii, która była odpowiedzią na toczące się debaty wśród warszawskich radnych nad zakazem reklam bielizny ze względu na jej „nieprzyzwoitość”.
Kampania przygotowana została przez agencję TBWA Warszawa, która starała się zilustrować absurdalność takich zakazów. Reklamy kampanii można było zobaczyć w prasie oraz na billboardach.
Choć plakaty były ciekawe i widoczne to niewątpliwie niektórzy odbiorcy mogli mieć problem z odczytaniem prawdziwych intencji autorów. Hasło "Popieraj uzasadnioną nagość w reklamie" było zbyt mało widoczne, przez co całość sprawiała wrażenie reklamy bielizny.
M. Pietrzak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka