logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy
   ──────  11.07.2012

Lekarze nie potrafią reperować gaźników



Gaźnik jest niczym ludzki organ. Bladoróżowa kolorystyka obudowy, krwistoczerwony odcień wnętrza poprzetykanego rysunkiem drobnych żyłek, istotna funkcja w silniku. Lekarze są jednak bezradni wobec awarii tego urządzenia. Potrzebują pomocy innego rodzaju specjalisty.

Kreację kampanii pt. „Our doctor’s can’t operate without you” (Nasi lekarze nie mogą działać bez Ciebie), na zlecenie organizacji Medecins Sans Frontieres (MSF, Lekarze Bez Granic), przygotowano w czterech, podobnych do siebie wariantach. Poszczególne wersje, przedstawiają wystylizowane na ludzkie organy: szafkę na dokumenty, skrzynkę bezpiecznikową lub rurę odpływową oraz opisany wyżej gaźnik. Grafiki mają zachęcać potencjalnych wolontariuszy do wstąpienia w szeregi Lekarzy Bez Granic. Adresatami przekazu mają być nie medycy czy pielęgniarki lecz doświadczeni technicy, inżynierowie sanitarni, elektrycy, hydraulicy specjaliści ds. logistyki, administracji oraz rachunkowości.  Ich obecność w polowych szpitalach, jak przekonuje kampania – jest warunkiem powodzenia pokojowych misji. Plakaty nobilitują pracę personelu pozamedycznego MSF porównując ją z pracą lekarzy. Podobnie jak chirurgiczna operacja – w warunkach wojennych naprawa np. zasilania to kwestia życia i śmierci.

“Doctors aren’t taught to repair carburetors. Or fix computer. Or rewire generators. They’re trained to repair pulmonary arteries not exhaust valves. Without support in the not-medical fields, their work would be hugely compromised. Before they can save anyone, you may need to rescue them.  Our doctors can’t operate without you”. (Lekarze nie potrafią reperować gaźników. Ani naprawić komputera. Ani podłączać generatorów. Są wyszkoleni aby reperować tętnice płucne, a nie zepsute zawory. Bez wsparcia w kwestiach pozamedycznych, ich praca byłaby bez porównania mniej skuteczna. Zanim ocalą czyjeś życie, ty możesz ocalić ich. Nasi lekarze nie są w stanie operować bez Ciebie) – treść tego nietypowego ogłoszenia o pracę dokładnie wyjaśnia ideę kampanii.

Kampanię realizuje agencja M&C Saatchi.
Justyna Wdowiak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 14.02.2023

    Walentynki — Święto Zrywania


  • 14.02.2023

    Walentynkowo o donacji


  • 13.02.2023

    Wracają. Zawsze wracają


  • 01.02.2023

    Chcesz przestać, a nie możesz


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek