logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy, Kampanie, Włochy, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Kultura
   ──────  11.10.2019

Legendarny fotograf David LaChapelle celebruje piękno świata w kalendarzu Lavazza 2020



Słuchamy, szanujemy, dbamy, bronimy – to tylko cztery z dwunastu postulatów wobec Natury, stanowiących temat przewodni najnowszej edycji kultowego kalendarza Pirelli. Autorem zdjęć, już po raz trzeci, został amerykański fotograf, David LaChapelle, wychowanek Andy’ego Warhola, wizjoner i czołowy przedstawiciel stylu glamour w sztuce współczesnej.

W tym roku chcieliśmy podjąć temat ekologii, ale w formie dalekiej od reportażu – wyjaśnia wybór fotografa Michele Mariani, dyrektor kreatywny agencji Armando Testa – A co najważniejsze, chcieliśmy stworzyć kalendarz z mocnymi, zapadającymi w pamięć i prawdziwie wizjonerskimi fotografiami. LaChapelle od razu wydawał się nam oczywistym wyborem. David już wcześniej dołączył do artystycznej rodziny Lavazza, a my przez lata uważnie śledziliśmy ewolucję jego kariery. Tym razem swoim głównym źródłem inspiracji uczynił Naturę i środowisko, a my, chociaż znaliśmy sposób w jaki pracuje, raz jeszcze daliśmy się zaskoczyć bogactwem jego wyobraźni, twórczymi inspiracjami i obsesyjną dbałością o detale.

Kalendarz Lavazza 2020 to hołd złożony Naturze poprzez realizację projektu Earth CelebrAction („Ziemia: CelebrAkcja”), który został oparty na koncepcji otwarcia się na Ziemię: pełnego docenienia jej znaczenia, wsłuchania się w jej potrzeby, szanowania i dbania o nią. Innymi słowy – odkrywania na nowo z nią więzi. LaChapelle zinterpretował ten temat poprzez symboliczną opowieść, w której żywioły – ogień, woda, ziemia i powietrze – łączą się w obecności człowieka w szeregu fascynujących wizualnie opowieści poświęconych przyrodzie.

Każdy z dwunastu miesięcy stanowi ilustrację jednej z idei zawartych w manifeście:

STYCZEŃ – CELEBRUJEMY (CELEBRATE) Celebrujemy istotę Ziemi, bo dzięki niej nasze istnienie jest możliwe:

LUTY – SŁUCHAMY (LISTEN) Wsłuchujemy się w nią, by móc przyjść jej z pomocą:

MARZEC – JESTEŚMY ŚWIADOMI (REALIZE) Świadomi tego jak jest ważna, chcemy być ważni dla niej:

KWIECIEŃ – BRONIMY (DEFEND) Bronimy jej, przede wszystkim przed nami samymi:

MAJ – DBAMY (CARE) Dbamy o nią, ponieważ jej zdrowie jest również naszym:

CZERWIEC – WSPIERAMY (SUSTAIN) Wspieramy ją, starając się ograniczyć nasz na nią wpływ:

LIPIEC – CZCIMY (HONOR) Czcimy ją, bo dała nam wszystko, nie prosząc o nic w zamian:

SIERPIEŃ – KARMIMY (NOURISH) Karmimy ją, by patrzeć jak odżywa:

WRZESIEŃ – ŁĄCZYMY (RECONNECT) Łączymy się z nią na nowo, by doświadczać tego, co ona:

PAŹDZIERNIK – ODDYCHAMY (BREATHE) Oddychamy nią, bo ona jest życiem:

LISTOPAD – SZANUJEMY (RESPECT) Szanujemy ją, ponieważ jest naszą Matką:

GRUDZIEŃ – ZMIENIMY (CHANGE) Zmienimy ją, jeśli zmienimy samych siebie:

Fotografie do Kalendarza Lavazza 2020 powstały na Hawajach, gdzie David LaChapelle od kilku lat ma ekologiczną farmę. Artysta od dłuższego czasu coraz chętniej zajmuje się fotografią pejzażową, nie stłumiło to jednak w żaden sposób oszałamiającej estetyki, jaka zawsze wyróżniała jego jedyny w swoim rodzaju styl.

ekologia   |  kawa   |  kalendarz Lavazza   |  środowisko   |  kultura   |  Lavazza   |  LaChapelle   |  fotografia   | 


Nazwa kampanii:
Kalendarz Lavazza
Tematy:
Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Kultura
Kraje:
Włochy
Nadawca:
Lavazza
Wykonawca:
David LaChapelle, agencja Armando Testa





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek