logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Leczenie serc w Fundacji Radia ZET
10.11.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Leczenie serc w Fundacji Radia ZET



7 listopada br. Fundacja Radia ZET zainaugurowała kampanię charytatywną – „Akcja serce”, która ma na celu pomoc dzieciom z wadami serca. Całkowity dochód ze zbiórki zostanie przeznaczony na sfinansowanie zagranicznych operacji trójki dzieci, które urodziły się ze złożonymi wadami serca. Każde z nich przeszło już co najmniej jedną ciężką operację. Przed nimi kolejny etap trudnego leczenia.

Operacje przeprowadzi w Monachium polski kardiochirurg, prof. Edward Malec. Koszt jednego zabiegu to blisko 20 tys. Euro.

Aby wziąć udział w „Akcji serce” należy wysłać sms-a o treści „SERCE” pod numer 7525 (za 5 zł plus VAT). Całe 5 zł z każdego sms-a trafi do chorych dzieci. Pieniądze można również wpłacać bezpośrednio na specjalne subkonto Fundacji o numerze: 20 1840 0007 2213 3200 0810 5119 (bank: Sociate Generale), z dopiskiem „SERCE”.

Dotychczas Fundacja Radia ZET przekazała na ratowanie dzieci z wadami serca prawie 400 tys. zł. Środki te pozwoliły sfinansować operacje czworga dzieci w specjalistycznej klinice w Monachium.

„Akcja serce” potrwa do 22 listopada br. Wśród osób, które wyślą sms-a zostaną rozlosowane koszulki Fundacji Radia ZET z autografami gwiazd Radia ZET. Partnerami akcji są Radio ZET i Radio Chilli ZET. Więcej informacji można znaleźć na www.fundacjaradiazet.pl








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek