Znaki kanji dla przeciętnego Europejczyka są zupełnie niezrozumiałe. Jak czuje się osoba, dla której podobnie niejasne są… wyrazy twarzy osób z jej otoczenia?
W kampanii organizacji Autism Forum Switzerland wykorzystano te logogramy pochodzenia chińskiego, obecnie używane w języku japońskim, które przypominają nieco ludzkie twarze. Hasło kampanii wyjaśnia, że dla osób z autyzmem emocje innych ludzi są równie trudne do odczytania co znaki egzotycznego alfabetu. Plakaty mają informować o problemie autyzmu i zachęcić do pogłębienia wiedzy na jego temat.
Kreację przygotowała agencja Ruf Lanz z Zurychu. Autorką grafik jest artystka Sylvie Xing Chen.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.09.2023
Mocniejsi niż głód
-
21.09.2023
Gdzie jest sęp?
-
20.09.2023
Na wojnę tak, poza tym – nie
-
20.09.2023
Zanim to się stanie
-
19.09.2023
Dach nad głową
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości