logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Las nie musi korzystać z twojej łazienki
08.07.2003
Tematy: Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko

Las nie musi korzystać z twojej łazienki

Your browser does not support the video tag.


Kąpiel w śmieciach pozostawia na pewno niezapomniane przeżycia. W lipcu i sierpiniu 2003 roku trwała akcja społeczna „Śmieci do śmietnika”. Jej głównym celem jest uświadomienie odbiorcom, że czyste środowisko oraz to, w jaki sposób wygląda ich otoczenie jest zależne od nich samych – od tego, czy korzystają z koszy na śmieci i kontenerów na odpady itp.

Powszechne, znane akcje jak np. coroczne Sprzątanie Świata są bardzo cenne, ale odnoszą się do likwidacji skutków zaśmiecania, a nie przyczyn, dlatego autorzy tej kampanii starali się skupić na samym fakcie śmiecenia.

Niezbędnie jest uświadomienie ludziom by nie niszczyli swojego środowiska naturalnego. Życie w śmieciach nie jest przyjemnością. Jak mówił Dyrektor Zarządzający agencji Publicis „to kwestia świadomości indywidualnych osób, ich odpowiedzialnego podejścia do śmieci, które generują. Skoro zaś to świadomość i nastawienie powinny się zmienić, sięgnęliśmy do najskuteczniejszych narzędzi − sugestywnego przekazu w mediach”. Wszystkie spoty reklamowe oraz ogłoszenia stworzone dla celów kampanii, w tym i charakterystyczne pocztówki, mają na celu wskazywać na problem nieodpowiedzialnego śmiecenia. Autorem oraz organizatorem akcji byłą agencja Publicis, która dostała za nią nagrodę Klubu Twórców Reklamy w 2004 roku.
A. Turbacz



Nazwa kampanii:
Śmieci do śmietnika
Czas:
2003.7.6 - 2003.8.31
Nadawca:
Publicis, Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych
Media:
Prasa, radio i telewizja, pocztówki
Wykonawca:
Publicis
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Nie śmieć! Śmieci do śmietnika





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek