logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Las miłości
03.08.2008
Tematy: Kampanie, Niemcy, Ekologia i środowisko

Las miłości

Your browser does not support the video tag.


Przyroda sfilmowana tak, by budziła seksualne skojarzenia, to sposób niemieckiego oddziału Greenpeace na zachęcenie młodych ludzi do filmowania i fotografowania przyrody w niestandardowy i odważny sposób. Dzieła powinny ukazywać autora i jego przyjaciół „rozprzestrzeniających” miłość w lesie. Z najlepszych filmów powstanie jeden, który – w ramach proekologicznej kampanii – będzie przekonywał do ochrony lasów.

Akcja powstała w odpowiedzi na decyzję Komisji Europejskiej o przesunięciu ostatecznego terminu głosowania w sprawie przeciwdziałania nielegalnej wycince lasów na wrzesień. Jest to skutkiem braku porozumienia rządów. Niemiecki oddział Greenpeace postanowił zmobilizować do działania wszystkich miłośników lasów: "Chcemy mieć pewność, że komisarze nie zapomną o tej kwestii w trakcie swoich urlopów. Wasza pomoc jest nam do tego niezbędna" – czytamy na stronie organizacji.

Pierwsze głosy w sprawie skutków, jakie pociąga za sobą nielegalna wycinka drzew pojawiły się po raz pierwszy na początku lat osiemdziesiątych minionego wieku. Wyrąb drzew pociąga za sobą wiele zniszczeń, między innymi przyczynia się do postępowania zmian klimatycznych (emisja dwutlenku węgla do atmosfery). Pozostałe zniszczenia to erozja gleb czy wyginięcie niektórych gatunków roślin i zwierząt.

"Lasy potrzebują miłości, namiętności, pocałunków i utulenia" – argumentują organizatorzy. Jakkolwiek dziwnie – a ma być przecież nietypowo – by to nie brzmiało.
opr. J.Hejman



Nazwa kampanii:
Show the forests some love
Czas:
2008.7.21 - 2008.8.15
Nadawca:
Greenpeace (Niemcy)
Media:
Internet, kina
Wykonawca:
Greenpeace (Niemcy)
Adresaci:
Młodzi ludzie - obywatele krajów należących do UE
Hasło kampani:
Come together for forests





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek