Uderzenie jest mocne i trafia prosto w twarz, ale nie zadaje go zwykła, zaciśnięta pięść. Odróżnia ją uniesiony w górę kciuk, jak przy geście uznania i popularnym „lajku” na Facebooku.
Kreacja „Bully” („Dręczenie”) ma wyjaśnić zwłaszcza najmłodszym użytkownikom internetu, by nie okazywali poparcia dla treści będących cyberprzemocą ukierunkowaną na konkretną osobę. Kampania przypomina, że obraźliwe treści umieszczane w sieci są realną przykrością, a – wydawałoby się – niewinne „polubienie” takiego postu stawia użytkownika po stronie sprawcy.
Inicjatorem jest organizacja Evolution People, a wykonawcą Hi! MullenLowe z Mediolanu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.10.2024
The Mandala Boob
-
21.10.2024
Jedno danie w menu
-
17.10.2024
Pozornie niewidoczne
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży