Uderzenie jest mocne i trafia prosto w twarz, ale nie zadaje go zwykła, zaciśnięta pięść. Odróżnia ją uniesiony w górę kciuk, jak przy geście uznania i popularnym „lajku” na Facebooku.
Kreacja „Bully” („Dręczenie”) ma wyjaśnić zwłaszcza najmłodszym użytkownikom internetu, by nie okazywali poparcia dla treści będących cyberprzemocą ukierunkowaną na konkretną osobę. Kampania przypomina, że obraźliwe treści umieszczane w sieci są realną przykrością, a – wydawałoby się – niewinne „polubienie” takiego postu stawia użytkownika po stronie sprawcy.
Inicjatorem jest organizacja Evolution People, a wykonawcą Hi! MullenLowe z Mediolanu.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz
-
09.01.2023
Posiniaczone statystyki
-
05.01.2023
Zabójcy mimo woli
-
04.01.2023
Oasis w oazie