Uderzenie jest mocne i trafia prosto w twarz, ale nie zadaje go zwykła, zaciśnięta pięść. Odróżnia ją uniesiony w górę kciuk, jak przy geście uznania i popularnym „lajku” na Facebooku.
Kreacja „Bully” („Dręczenie”) ma wyjaśnić zwłaszcza najmłodszym użytkownikom internetu, by nie okazywali poparcia dla treści będących cyberprzemocą ukierunkowaną na konkretną osobę. Kampania przypomina, że obraźliwe treści umieszczane w sieci są realną przykrością, a – wydawałoby się – niewinne „polubienie” takiego postu stawia użytkownika po stronie sprawcy.
Inicjatorem jest organizacja Evolution People, a wykonawcą Hi! MullenLowe z Mediolanu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.11.2024
Natychmiast
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka