Tonąca twarz i dłoń to resztki lądu, które mogą za chwile zatonąć w całości. Koreańska kampania "We are drowning" rozpoczęła się na początku marca. Sygnalizuje odbiorcom, że globalne ocieplenie powoduje, że stan wód się podnosi, co z kolei skutkuje zatapianiem sie kolejnych lądów. W przyszłości być może i całych państw.
Celem akcji jest nakłonienie wszystkich do dbałości o środowisko, a więc przede wszystkim do ograniczenia emisji dwutlenku węgla oraz metanu. Emisję powodują m.in.: jazda samochodem, podróże samolotami odrzutowymi, korzystanie z elektryczności z pobliskiej elektrowni spalającej węgiel, spalanie drewna, niektóre procesy rolnicze (jak uprawa ryżu), wycinanie lasów.
Organizatorem kampanii jest organizacja Green Korea United, która od 1991 roku działa w obronie środowiska organizując kampanie i różne eventy oraz edukując. GKU prowadzi również swoje programu na terenie Chin i Rosji.
opr. zoja
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
01.02.2023
Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!