Tonąca twarz i dłoń to resztki lądu, które mogą za chwile zatonąć w całości. Koreańska kampania "We are drowning" rozpoczęła się na początku marca. Sygnalizuje odbiorcom, że globalne ocieplenie powoduje, że stan wód się podnosi, co z kolei skutkuje zatapianiem sie kolejnych lądów. W przyszłości być może i całych państw.
Celem akcji jest nakłonienie wszystkich do dbałości o środowisko, a więc przede wszystkim do ograniczenia emisji dwutlenku węgla oraz metanu. Emisję powodują m.in.: jazda samochodem, podróże samolotami odrzutowymi, korzystanie z elektryczności z pobliskiej elektrowni spalającej węgiel, spalanie drewna, niektóre procesy rolnicze (jak uprawa ryżu), wycinanie lasów.
Organizatorem kampanii jest organizacja Green Korea United, która od 1991 roku działa w obronie środowiska organizując kampanie i różne eventy oraz edukując. GKU prowadzi również swoje programu na terenie Chin i Rosji.
opr. zoja
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
22.03.2024
Wspólny Las 2024: dziesiątki leśnych wydarzeń w całej Polsce
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
21.03.2024
Polski buk „Serce Ogrodu” Europejskim Drzewem Roku 2024!