Tonąca twarz i dłoń to resztki lądu, które mogą za chwile zatonąć w całości. Koreańska kampania "We are drowning" rozpoczęła się na początku marca. Sygnalizuje odbiorcom, że globalne ocieplenie powoduje, że stan wód się podnosi, co z kolei skutkuje zatapianiem sie kolejnych lądów. W przyszłości być może i całych państw.
Celem akcji jest nakłonienie wszystkich do dbałości o środowisko, a więc przede wszystkim do ograniczenia emisji dwutlenku węgla oraz metanu. Emisję powodują m.in.: jazda samochodem, podróże samolotami odrzutowymi, korzystanie z elektryczności z pobliskiej elektrowni spalającej węgiel, spalanie drewna, niektóre procesy rolnicze (jak uprawa ryżu), wycinanie lasów.
Organizatorem kampanii jest organizacja Green Korea United, która od 1991 roku działa w obronie środowiska organizując kampanie i różne eventy oraz edukując. GKU prowadzi również swoje programu na terenie Chin i Rosji.
opr. zoja
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy