logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Ładowanie akumulatorów podczas zakupów
04.09.2020
Tematy: Wydarzenia, Polska, Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%

Ładowanie akumulatorów podczas zakupów



Warszawskie centra handlowe należące do Unibail-Rodamco-Westfield udostępniły na swoich parkingach dodatkowe stacje ładowania. Dzięki nowej usłudze klient spędzający godzinę w Westfield Arkadii, Galerii Mokotów czy Galerii Wileńskiej może uzupełnić energię akumulatora wystarczającą do pokonania nawet 150 km.

Na polskich drogach przybywa aut elektrycznych. Zgodnie z danymi Polskiego Stowarzyszenia Paliw Alternatywnych, przez pierwsze dwa miesiące 2020 roku przybyło prawie dwa razy więcej takich samochodów, niż w analogicznym okresie roku 2019. Stale rosnąca grupa użytkowników eko-pojazdów często boryka się z problemem dostępności ładowarek w miejscach publicznych. Dostrzegając ten trend, Unibail-Rodamco-Westfield uruchomiło w warszawskich centrach handlowych dodatkowe stacje ładowania akumulatorów.

Każda z nowych stacji ma 22 kW mocy i umożliwia podłączenie dwóch aut jednocześnie. Co istotne, po osiągnięciu 80% napełnienia, proces ładowania radykalnie zwalnia, w trosce o kondycję ogniw akumulatora.

Ładowanie jest bardzo proste i można je zdalnie kontrolować za pomocą intuicyjnej aplikacji Revnet, dostępnej zarówno na platformie Google Play, jak i w App Store. Aplikacja szacuje czas potrzebny do pełnego naładowania, a także pozwala na sprawdzanie postępów procesu, bez konieczności schodzenia na parking. Stacje będą też widoczne w największej, światowej sieci użytkowników pojazdów elektrycznych PlugShare.

Gdzie znajdują się ładowarki?

Westfield Arkadia: łącznie 18 miejsc.
Parking na poziomie -1 (strefa parkingu A11): 12 miejsc,
parking na poziomie -2 (strefa parkingu E9, wejście z pasażu Wisła): 6 miejsc.

Galeria Mokotów: łącznie 12 miejsc.
Parking na poziomie 2B (wjazd od ul. Rodziny Hiszpańskich).

Galeria Wileńska: łącznie 4 miejsca.
Parking na poziomie -1 (strefa parkingu F).

Bezpieczeństwo ruchu drogowego Ekologia i środowisko Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji samochody elektryczne akumulatory centra handlowe Unibail-Rodamco-Westfield stacje ładowania


Nazwa wydarzenia:
Centra handlowe URW ładują akumulatory samochodów elektrycznych podczas zakupów
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
Kraje:
Polska
Nadawca:
Unibail-Rodamco-Westfield





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek