────── 19.05.2017
Sooo Silly! Infantylne kampanie społeczne dla dorosłych
Kwiaty gotowe na wszystko
Najwidoczniej kreatywni na całym świecie widzą w tym szaleństwie metodę na przybliżenie odbiorcom tematyki odpowiedzialnego ogrodnictwa. W kampanii „Smart Gardering” (sprytne ogrodnictwo) zrealizowano 4 kreacje spotu telewizyjnego. Nawiązują do serialu „Gotowe na Wszystko”, są w założeniu twórców zabawne, choć dla niektórzy mogą je odebrać za zbyt pretensjonalne i dosłowne. Dwa kwiatki, niczym koleżanki, plotkują na temat swoich ludzkich opiekunów. Podsłuchując te „prywatne” rozmowy roślin można poznać parę wskazówek jak właściwie dbać o zieleń oszczędzając wodę.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
03.11.2025
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025
Ciche sygnały
-
22.10.2025
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025
Holokaust, powtórz
-
21.10.2025
Żeby tylko nie przegrali…

