────── 16.07.2015
Kwiatek morderca
Żółty kwiatek, obdarowany przez grafika niewinnym uśmiechem, spogląda z etykiety płynu do czyszczenia różnych powierzchni. Ma się zapewne kojarzyć z miłym zapachem i czystością. Gdy jednak użytkownik odwróci butelkę, zobaczy tę samą roślinę od tyłu, trzymającą "w liściach" długi nóż.
Kampania prasowa przygotowana przez irlandzkie Ministerstwo Zdrowia i Bezpieczeństwa ma przypomnieć konsumentom o konieczności czytania etykiet – zwykły środek używany przy sprzątaniu może mieć silnie trujące właściwości, należy zatem postępować zgodnie z instrukcją jego użytkowania i chronić przed dziećmi.
Nazwa kampanii:
Always read the back
Czas:
2015.7.5
Kraje:
Irlandia
Nadawca:
Health and Safety Authority
Media:
Prasa
Wykonawca:
Irish International BBDO
Adresaci:
Osoby korzystające w domu z chemii gospodarczej
Hasło kampani:
Household products can be dangerous. Always read the back (Chemia do użytku domowego może być niebezpieczna. Zawsze czytaj to, co jest napisane z tyłu)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki