Klub Gaja wydał 24 stronicowy raport „Kupuj jajka z głową” z przeprowadzonego badania sieci sklepów handlowych. Badania realizowano w Polsce, Czechach na Węgrzech i Słowacji i dotyczyły one społecznej odpowiedzialności biznesu oraz dobrostanu zwierząt w sieciowej sprzedaży kurzych jaj. W Polsce ankieta z pytaniami została wysłana do 15 sieci handlowych.
Liderem i koordynatorem tego zadania, dzięki wsparciu finansowemu Visegrad Fund, był Klub Gaja we współpracy z organizacjami Sloboda Zvierat (Słowacja), Fauna Egyesulet (Węgry), Nadace na ochranu zvirat (Czechy) oraz OTOZ Animals (Polska), Eurogroup for Animals (Bruksela) i Compassion in World Farming (Anglia).
Raport został wydany w języku polskim, czeskim, słowackim, węgierskim.
Podczas konferencji prasowej prezentującej publikację wręczono nagrody ustanowione przez Compassion in World Farming – Good Egg Award – dwóm polskim firmom przyjaznym dla zwierząt: Organic z Warszawy oraz Biohurt z Pokrzydowa.
Raport powstał dzięki wsparciu finansowemu Visegrad Fund oraz pomocy merytorycznej Eurogroup for Animals z Brukseli. Można go pobrać ze strony internetowej Klubu Gaja http://www.klubgaja.pl/projekty/wspolpraca_wyszehradzka/
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS