Gdy robi się chłodniej i ciemniej, wiele osób uskarża się na spadek energii i dobrego samopoczucia. Co może prowadzić do niebezpiecznego wzrostu spożycia alkoholu.
Kampania społeczna Kula śniegowa (The Snowball) porusza tę drażliwą, a zarazem często pomijaną kwestię nadużywania alkoholu za pomocą wizualnej metafory: nieustannie rosnącej śniegowej kuli. Ścieżka dźwiękowa filmu została dobrana nieprzypadkowo: utwór Billie Holiday Everything I Have is Yours nawiązuje do tragicznej walki artystki z uzależnieniem od substancji psychoaktywnych. Z kolei proces renderowania animacji został wsparty przez narzędzia i procesy oparte na sztucznej inteligencji. Efekt to przepiękny pod względem wizualnym, przejmujący film opowiadający o powolnym ale nieubłaganym procesie staczania się w alkoholowy nałóg:
Więcej na temat inicjatywy można się dowiedzieć na: https://www.thesnowball.org
txt: Dorota Chrobak
zobacz także
-
13.11.2025Wydarzenia
„6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

