Kampanie społeczne do poprawki! Najgorsze reklamy roku 2012
Ktoś pobił Miss Polonia
Przemoc w stosunku do kobiet to nadal bardzo poważny problem, dość powiedzieć, że nawet 800 tys. kobiet rocznie pada ofiarą przemocy domowej. Na terenie kraju działa wiele organizacji i instytucji, które temu problemowi stara się zaradzić i niewiele tak zaangażowanych jak Fundacja Feminoteka. Z tym większą przykrością odnotowujemy w tym zestawieniu kampanię „Rzeczywistości nie oszukasz”. Zarzut mamy tylko jeden – brak pomysłu, a raczej kalkowanie przetartych, dobrze sprawdzonych rozwiązań komunikacji tego problemu. „Kampanii z podbitym okiem” stworzono już naprawdę wiele, także w Polsce. Szok takim obrazem można wywołać tylko raz i udało się to kontrowersyjnemu lodołamaczowi „Bo zupa była za słona”. Może więc czas na kreację nowych przekazów, które np. pokażą problem w innym świetle, z lub innej perspektywy.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii
-
14.02.2023
Walentynki — Święto Zrywania