logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Ktoś pobił Miss Polonia
17.04.2012
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Walka z przemocą

Ktoś pobił Miss Polonia

Your browser does not support the video tag.


Uroda nie uchroniła wybranej na "najpiękniejszą Polkę" przed pobiciem, a warstwy makijażu nie zamaskowały śladów. Miss Polonia 2011 Marcelina Zawadzka starannie maluje się przed lustrem, by po chwili ukazać niewidoczną do tej pory stronę twarzy: lewe oko jest podbite, a z nosa wąską strużką płynie krew. "Rzeczywistości nie oszukasz" konstatuje.

Fundacja Feminoteka, szacująca liczbę ofiar przemocy domowej w Polsce na około 800 tysięcy rocznie, zachęca w ten sposób do przekazywania 1% podatku na jej konto. Spot powstał z inicjatywy samej bohaterki i został wyprodukowany ze środków Biura Miss Polonia. Nie jest to pierwsza w tym roku kampania Feminoteki – w lutym do finansowego wsparcia jej działań zachęcali mężczyźni, m.in. Robert Makłowicz, Adam Wajrak i Max Cegielski.

Organizacja działa od 2005 roku, m.in. realizując projekty dotyczące przeciwdziałania przemocy wobec kobiet i dziewcząt, prowadząc szkolenia i warsztaty, organizując konferencje, monitorując działania instytucji państwowych z realizacji polityki równości płci.



Nazwa kampanii:
Rzeczywistości nie oszukasz
Czas:
2012.4.16 - 2012.4.30
Nadawca:
Fundacja Feminoteka
Media:
Internet
Wykonawca:
Povidlo Films
Adresaci:
Podatnicy
Hasło kampani:
Rzeczywistości nie oszukasz





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek