Kampania raczej z tych mniej udanych – mało przekonująca i jeszcze mniej czytelna. Kanadyjska organizacja YouthSPK prowadząca anonimową infolinię pomagającym młodym osobom chcących popełnić samobójstwo lub cierpiącym na depresję, zorganizowała we wrześniu br. kampanię zachęcającą do skorzystania z tele-pomocy i porad specjalistów. Po prostu do porozmawiania z kimś o swoich problemach.
Na reklamach pokazano młodą dziewczynę z żyletką w dłoni rozważającą użycie jej do podcięcia sobie żył oraz parę, gdzie dziewczyna nie może zwierzyć się swojemu chłopakowi, a chciałaby się móc komuś wyżalić i wypłakać.
Plakaty z reklamami powieszono w szkołach.
Komentarz redakcji W obu sytuacjach widzimy samotne osoby i ich myśli. Przy czym myśli te wypisane w plamę krwi i w sztuczną kałużę łez są mało czytelne. Przypuszczalnie niewiele osób będzie chciało poświęcić czas na rozszyfrowanie treści. Sama kreacja też nie należy do udanych i niestety nie przekonuje.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty