Kampania raczej z tych mniej udanych – mało przekonująca i jeszcze mniej czytelna. Kanadyjska organizacja YouthSPK prowadząca anonimową infolinię pomagającym młodym osobom chcących popełnić samobójstwo lub cierpiącym na depresję, zorganizowała we wrześniu br. kampanię zachęcającą do skorzystania z tele-pomocy i porad specjalistów. Po prostu do porozmawiania z kimś o swoich problemach.
Na reklamach pokazano młodą dziewczynę z żyletką w dłoni rozważającą użycie jej do podcięcia sobie żył oraz parę, gdzie dziewczyna nie może zwierzyć się swojemu chłopakowi, a chciałaby się móc komuś wyżalić i wypłakać.
Plakaty z reklamami powieszono w szkołach.
Komentarz redakcji W obu sytuacjach widzimy samotne osoby i ich myśli. Przy czym myśli te wypisane w plamę krwi i w sztuczną kałużę łez są mało czytelne. Przypuszczalnie niewiele osób będzie chciało poświęcić czas na rozszyfrowanie treści. Sama kreacja też nie należy do udanych i niestety nie przekonuje.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz


