logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Kanada, Pomoc społeczna
   ──────  02.10.2008

Ktoś do porozmawiania



Kampania raczej z tych mniej udanych – mało przekonująca i jeszcze mniej czytelna. Kanadyjska organizacja YouthSPK prowadząca anonimową infolinię pomagającym młodym osobom chcących popełnić samobójstwo lub cierpiącym na depresję, zorganizowała we wrześniu br. kampanię zachęcającą do skorzystania z tele-pomocy i porad specjalistów. Po prostu do porozmawiania z kimś o swoich problemach.

Na reklamach pokazano młodą dziewczynę z żyletką w dłoni rozważającą użycie jej do podcięcia sobie żył oraz parę, gdzie dziewczyna nie może zwierzyć się swojemu chłopakowi, a chciałaby się móc komuś wyżalić i wypłakać.

Plakaty z reklamami powieszono w szkołach.

Komentarz redakcji W obu sytuacjach widzimy samotne osoby i ich myśli. Przy czym myśli te wypisane w plamę krwi i w sztuczną kałużę łez są mało czytelne. Przypuszczalnie niewiele osób będzie chciało poświęcić czas na rozszyfrowanie treści. Sama kreacja też nie należy do udanych i niestety nie przekonuje.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
spk2
Czas:
2008.9.10 - 2008.9.24
Tematy:
Pomoc społeczna
Kraje:
Kanada
Nadawca:
YouthSPK
Media:
Plakaty, internet
Wykonawca:
Cocoon Branding
Adresaci:
Młode osoby, które mają myśli samobójcze
Hasło kampani:
someone to spk2.ca





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


  • 24.02.2023

    Wszystko gra?


  • 15.02.2023

    All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek