logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Ktoś do porozmawiania
02.10.2008
Tematy: Kampanie, Kanada, Pomoc społeczna

Ktoś do porozmawiania



Kampania raczej z tych mniej udanych – mało przekonująca i jeszcze mniej czytelna. Kanadyjska organizacja YouthSPK prowadząca anonimową infolinię pomagającym młodym osobom chcących popełnić samobójstwo lub cierpiącym na depresję, zorganizowała we wrześniu br. kampanię zachęcającą do skorzystania z tele-pomocy i porad specjalistów. Po prostu do porozmawiania z kimś o swoich problemach.

Na reklamach pokazano młodą dziewczynę z żyletką w dłoni rozważającą użycie jej do podcięcia sobie żył oraz parę, gdzie dziewczyna nie może zwierzyć się swojemu chłopakowi, a chciałaby się móc komuś wyżalić i wypłakać.

Plakaty z reklamami powieszono w szkołach.

Komentarz redakcji W obu sytuacjach widzimy samotne osoby i ich myśli. Przy czym myśli te wypisane w plamę krwi i w sztuczną kałużę łez są mało czytelne. Przypuszczalnie niewiele osób będzie chciało poświęcić czas na rozszyfrowanie treści. Sama kreacja też nie należy do udanych i niestety nie przekonuje.



Nazwa kampanii:
spk2
Czas:
2008.9.10 - 2008.9.24
Nadawca:
YouthSPK
Media:
Plakaty, internet
Wykonawca:
Cocoon Branding
Adresaci:
Młode osoby, które mają myśli samobójcze
Hasło kampani:
someone to spk2.ca





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek