Jury Konkursu Kampania Społeczna Roku już po raz czwarty wyłoni najlepsze kampanie zrealizowane w 2011 roku, w tym – w przypadku kampanii 1% – także te, które były realizowane do końca marca br.
W tegorocznej edycji Konkursu o wyborze najlepszej kampanii 1% zdecydują nie tylko Jurorzy, ale również zainteresowani tematyką marketingu społecznego internauci. Umożliwia im to platforma internetowa na stronie kampaniespoleczne.pl w kategorii Kampanie 1%.
Internauci wyłonią 5 nominacji, spośród których Jury Konkursu wybierze zwycięzcę prestiżowej statuetki oraz nagrody w postaci czasu emisyjnego o wartości 100.000 zł brutto. Fundatorem nagrody i Partnerem kategorii 1% jest Dom Mediowy Codemedia SA.
Każdy internauta może oddać jeden głos na wybraną kampanię 1% w terminie od 12 do 27 kwietnia na portalu www.kampaniespoleczne.pl, po zalogowaniu się.
Więcej szczegółów na temat Konkursu znaleźć można na stronie: konkurs.kampaniespoleczne.pl
Link bezpośredni do listy kampanii biorących udział w Konkursie w kategorii 1% znajduje się tutaj.
Organizatorzy Konkursu Kampania Społeczna Roku: Fundacja Komunikacji Społecznej i portal kampaniespoleczne.pl Patronat Honorowy Małżonki Prezydenta RP Pani Anny Komorowskiej i Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Partnerzy: ZFPR, SAR, IAA, CCIFP, Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Patroni medialni: TVP Info, Tok FM, Brief, Gazeta Prawna, O2, CR Navigator, odpowiedzialnybiznes.pl, forsal.pl, Marketer+, Aktivist, marketingowiec.pl, proto.pl, ngo.pl, CSRinfo.org, Charaktery, Bluszcz, Biz Tok.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.02.2025
Buk z Dalkowa w konkursie European Tree of the Year
-
28.01.2025
„Alkohol” bezalkoholowy w Carrefour Polska
-
17.01.2025
Lisner wycofuje jaja z chowu klatkowego ze wszystkich swoich produktów
-
16.01.2025
Trwa nabór zgłoszeń do raportu FOB „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2024. Dobre praktyki”
-
15.01.2025
Pustułki w zakładach Cemex Polska: udany sezon lęgowy 2024
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry