Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Grecja, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Walka z wykluczeniem społecznym, Organizacje pozarządowe / NGO
Kto to…
21 września obchodzimy Światowy Dzień Choroby Alzheimera. Z tej okazji, jak co roku, grecka organizacja pozarządowa Alzheimer Athens przygotowała kampanię społeczną – w formie grafiki w wersjach papierowej i elektronicznej – przybliżającą dramat, jakim jest to schorzenie zarówno dla osoby chorej, jak i jej najbliższego otoczenia.
Twórcy kampanii sięgnęli po prosty i przejmujący chwyt: w centralnej części ilustracji umieścili wyszukiwarkę internetową, będącą symbolem umysłu chorej osoby, za pośrednictwem której padają coraz bardziej niepokojące pytania – od „kto jest prezydentem?”, poprzez „kto jest moim synem?” aż po „kto to jest w lustrze?”:
O poprzednich kampaniach organizacji Alzheimer Athens pisaliśmy TUTAJ oraz TUTAJ.
Nazwa kampanii:
Search
Czas:
2023.9.21
Nadawca:
Alzheimer Athens
Media:
print, digital
Wykonawca:
Out To Lunch, Athens, Greece
zobacz także
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025Kampanie
Robert Lewandowski o wykluczeniu
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy