Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Organizacje pozarządowe / NGO
Kto prowadzi?
Wraz z legalizacją marihuany w kolejnych krajach świata zaczęły pojawiać się również… kampanie społeczne, przestrzegające przed prowadzeniem pojazdów pod jej wpływem. Tym bardziej, że według badań młodzi ludzie nie wierzą, iż „jeden skręt” może mieć istotny wpływ na zachowanie za kierownicą.
Twórcy kampanii If You Feel Different, You Drive Different postanowili zatem w roli „ekspertów” obsadzić sympatyczną grupę przyjaciół, którzy wybierają się na wspólny wypad za miasto. O tym, jak skończy się ich weekendowa przygoda, można przekonać się poniżej:
O innej kampanii społecznej, ostrzegającej przed prowadzeniem pod wpływem marihuany, pisaliśmy TUTAJ.
Nazwa kampanii:
If You Feel Different, You Drive Different
Czas:
2022.1.19
Nadawca:
The Ad Council oraz the U.S. Department of Transportation’s National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA)
Media:
film
Wykonawca:
Madwell, United States
zobacz także
-
13.11.2025Wydarzenia
„6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

