logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Kto gra (z) twoim dzieckiem?
18.10.2023
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Belgia, Francja, Niemcy, Obronność i bezpieczeństwo, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO

Kto gra (z) twoim dzieckiem?



Jednym z największych problemów w walce z pedofilią jest brak regulacji dotyczących pokazywania kontrowersyjnych treści na platformach cyfrowych typu Google, Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat, etc. Organizacja pozarządowa Innocence in Danger rozpoczęła międzynarodową kampanię (dystrybuowaną w Belgii, Francji i Niemczech), wzywającą do unormowania tego problemu za pomocą stosownych aktów prawnych oraz mobilizacji obywateli UE w tym zakresie.

Ukazywanie przemocy – zwłaszcza o charakterze seksualnym – wobec najmłodszych jest wyjątkowo trudnym wyzwaniem dla twórców kampanii społecznych. Łatwo tu zarówno o przesadę jak i spłycenie problemu. Twórcy projektu Kto gra (z) twoim dzieckiem? poradzili sobie z tym zadaniem w nie tylko inteligentny ale przede wszystkim adekwatny sposób. Narzędziami molestowania są tu odpowiednio: konsola do gier, smartfon oraz myszka. Dzięki takiem zabiegowi udało się oddać sedno problemu – za każdym urządzeniem dającym dostęp do sieci stoi konkretny człowiek. I to on decyduje, jaki zrobi z tego użytek.

Na kampanię złożyły się film oraz trzy grafiki cyfrowe (digital) poniżej:

https://video.adsoftheworld.com/xxrtura0qskgi11zkuyfz09x4jna.mp4

NGO dzieci pornografia internet molestowanie walka z przemocą cyberprzemoc film Belgia Niemcy technologia cyberbezpieczeństwo obronność i bezpieczeństwo pedofilia Francja digital integrated wykorzystywanie seksualne


Nazwa kampanii:
Who is playing with your child?
Czas:
2023.10
Nadawca:
Innocence In Danger
Media:
integrated (content, film, digital)
Wykonawca:
glow, Berlin, Germany
Hasło kampani:
#whoisplayingwithyourchild





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek