logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Kształt bezpieczeństwa
01.12.2023
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Indie, Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Kształt bezpieczeństwa



1 grudnia obchodzimy Światowy Dzień AIDS. Twórcy indyjskiej kampanii społecznej Shape Of Protection (Kształt bezpieczeństwa) postanowili wykorzystać tę okazję do przeprowadzenia najkrótszej lekcji edukacji seksualnej w historii. Na szkolnej tablicy po prostu narysowali prezerwatywę, podkreślając jej idealną formę – okrąg wpisany w kwadrat – za którym podąża doniosła funkcja: ochrona życia przed chorobami przenoszonymi drogą płciową.

Zarówno rysunek jak i towarzyszący mu odręczny opis, mogą kojarzyć się odbiorcy z tzw. człowiekiem witruwiańskim, legendarnym szkicem Leonarda da Vinci z 1490 roku, uchodzącym za jeden z najdoskonalszych wizerunków sylwetki człowieka w dziejach sztuki.

Światowy Dzień AIDS lub Światowy Dzień Walki z AIDS to święto obchodzone corocznie 1 grudnia od 1988 roku włącznie. Inicjatorem wydarzenia jest Światowa Organizacja Zdrowia. Na świecie żyje obecnie około 40 milionów osób z HIV/AIDS.

zdrowie Indie edukacja AIDS Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji print digital edukacja seksualna agency self-promo choroby zakaźne choroby wenryczne choroby przenoszone drogą płciową Światowy Dzień AIDS


Nazwa kampanii:
Shape Of Protection
Czas:
2023.12.1
Media:
print, digital
Wykonawca:
Post Office Media, India
Hasło kampani:
#WorldAidsDay





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek