Krzyk wypisany w oczach
To coś więcej niż przestraszone twarze. Tym co naprawdę robi wrażenie jest krzyk, który zamarł na ustach dzieci, ale jawiący się w ich… oczodołach.
Dwa plakaty na zlecenie organizacji Innocence in Danger ukazują dzieci, chłopczyka i dziewczynkę, których twarze nie ukrywają emocji – są przerażone. Wyraz twarzy obojga zrobi wrażenie nawet na ludziach o mocnych nerwach. Projekt ma sygnalizować rodzicom niebezpieczeństwo, na jakie narażeni są najmłodsi podczas korzystania z internetu, na przykład zetknięcie się z treściami nieodpowiednimi do ich wieku czy też z osobami wykorzystującymi seksualnie nieletnich. Na plakacie pojawia się dające do myślenia pytanie: "Do you know what your kids are watching on the internet right now?" ("Czy wiesz co Twoje dzieci oglądają właśnie w internecie?").
Kampania zrealizowana została przez agencję Publicis z Frankfurtu.
Anna Cieciera
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki