logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Krykiet oczkiem w głowie
24.07.2011
Tematy: Kreacje / printy

Krykiet oczkiem w głowie



Gracze krykieta rozgrywają kolejną akcję. Na pierwszy rzut oka ich drużyna nie różni się niczym od każdej innej. Obserwator nie widzi różnicy, gracze nie widzą obserwatora – są niewidomi. 

Plakaty kampanii społecznej przygotowanej przez berlińską Agencję Reklamową Gregory French dla organizacji Samarthanam Trust for the Disabled prezentują wypowiedzi graczy na tle rozgrywek. Na jednym z nich Simson Pushparaja, kapitan The Indian National Blind Cricket Team (Indyjskiej Narodowej Drużyny Krykieta dla Niewidomych) mówi: – I have never seen my opponent. Still, I shall never want to see a grown man weep. (“Nigdy nie widziałem swojego przeciwnika. Mimo to nigdy nie chciałbym zobaczyć, jak płacze dorosły facet”).

Celem kreacji jest zwrócenie uwagi na ważną rolę, jaką odgrywa The Indian National Blind Cricket Team oraz na sukcesy jakie osiąga pomimo braku finansowego wsparcia rządu – jest najlepszą niewidomą drużyną krykieta na świecie. Tymczasem The Indian Cricket Board (BCCI) czyli Indyjski Komitet ds. Krykieta jest wart ponad 1,5 biliona dolarów. Nie dotuje jednak niewidomych zawodników i nie uznaje drużyny jako prawomocnego teamu, któremu należy się również odgórne wsparcie.
A.Stachowska








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 30.05.2025Kreacje / printy

    Real Reality Show

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek