────── 18.05.2017
Za#%@*#%a selekcja 10 kampanii społecznych, które klną jak szewc
Krótki żywot „spedalania nieletnich”
„Jesteś homo – ok. Ale nie spedalaj nieletnich [zwłaszcza za pieniądze]”. Plakaty z takim hasłem zawisły pod koniec lipca 2011 r. w centrum Warszawy za sprawą Ruchu Higieny Moralnej. Uzupełnieniem kreacji stał się penis z wpisanym w niego mózgiem (motyw znany z innych kampanii). „To wulgarne i skrajnie homofobiczne” – zaprotestowało środowisko LGBTQ i szybko zorganizowało się w akcję wymierzoną w kampanię posterową oraz jej autorów. Zdaniem przedstawicieli RHM „spedalanie” to neologizm, który określa praktykę nakłaniania, przekupywania i zachęcania do czynności seksualnych nieletniego przez osobę o orientacji homoseksualnej. Zdaniem Roberta Biedronia jest to „rynsztokowy język”. Zdaniem Słownika Języka Polskiego – również.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem