logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Krople tęczy za budowanie świadomości o rzekach
20.09.2011
Tematy: Wydarzenia

Krople tęczy za budowanie świadomości o rzekach



Przyznano nagrody „Kropla Tęczy” dla szkół, stowarzyszeń i instytucji, które poprzez realizację programu „Zaadoptuj rzekę” Klubu Gaja przyczyniają się do budowania świadomości społecznej w Polsce na temat kulturowej, przyrodniczej i ekologicznej wartości rzek. Uroczystość wręczenia nagród odbędzie się 23 września.

Nagrody „Kropla Tęczy 2011” przyznano w trzech kategoriach:

– dla Stowarzyszenia „Myślenice nad Rabą”- za współpracę i zaangażowanie różnych podmiotów – szeroki udział społeczny

– dla Szkoły Podstawowej nr 2 w Głogowie – za zaangażowanie największej liczby uczestników

– dla Przedszkola nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej – za najciekawsze przeprowadzenie działań

„Zaadoptuj rzekę” jest programem edukacji ekologicznej Klubu Gaja. – Wierzymy, że ciekawa edukacja inspiruje do zmian indywidualnych zachowań, a w przyszłości – dużych zmian społecznych – tłumaczą członkowie organizacji. Doceniony przez The Green Spider Network (sieć instytucji i organizacji wspieranych przez Komisję Europejską i DG Environment) program „Zaadoptuj rzekę” znalazł się wśród pięciu najlepszych europejskich programów środowiskowych. Dzięki wszystkim dotychczasowym edycjom 610 polskich rzek, potoków, strumieni, a także Bałtyk zyskały w 920 miejscach nowych sprzymierzeńców zainteresowanych losem tych miejsc i ich przyszłością. W latach 2010 – 2011 społecznej opieki, troski i nadzoru doczekały się kolejne rzeki, potoki i jeziora – w sumie 290 miejsc.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek