logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Królowa w masce gazowej
10.06.2008
Tematy: Kampanie, Wielka Brytania, Ekologia i środowisko

Królowa w masce gazowej

Your browser does not support the video tag.


Projekt pod nazwą “Danger Global Warming”, którego ikoną jest portret królowej brytyjskiej w masce gazowej, to realizacja niemieckiego artysty Thomasa Frenzla. Ten interdyscyplinarny grafik przygotował na stronie internetowej www.blacksmoke.org animację opowiadającą w sposób metaforyczny o niekorzystnych zmianach klimatu na ziemi. Odręczne ilustracje znaczków pokazują zagładę ekologiczną, a elementy wygenerowane komputerowo osadzone w stylistyce industrialnej to podstawowe elementy języka wizualnego projektu. Animacja prezentuje wielowątkowość zagadnienia, jakim jest proces globalnego ocieplenia.

Artystyczny manifest powstał na zlecenie niezależnej organizacji społecznej The Blackmoke Organisation, działającej na wyspach brytyjskich. Organizacja, która powstała, aby poprzez działania artystyczne propagować ideę walki z globalnym ociepleniem, wspierana jest przez szanowanych na świecie twórców filmowych, projektantów, grafików, aktorów, muzyków i pisarzy.

Kampania w swojej formie różni się od innych realizacji poruszających ten sam temat, przybiera inne formy wyrazu i wybiera inne kanały dotarcia do odbiorców. Skierowana jest głównie do ludzi młodych, wrażliwych na kulturę wizualną.

Poza opisywaną eksperymentalną stroną www powstał też animowany film – jakże różniący się od innych spotów reklamowych o tematyce ekologicznej – który prezentujemy poniżej.
b.p.



Nazwa kampanii:
Danger Global Warming
Czas:
2008.6.1 - 2008.6.30
Nadawca:
The Blacksmoke Organisation
Media:
Internet
Wykonawca:
Thomas Frenzel
Adresaci:
Ludzie młodzi i w średnim wieku, użytkownicy internetu
Hasło kampani:
Danger Global Warming





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek