logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Królowa Elżbieta bierze się do pracy
03.06.2011
Tematy: Kreacje / printy

Królowa Elżbieta bierze się do pracy



Benjamin Franklin, brytyjska królowa Elżbieta II i  Federacyjna Republika Brazylijska biorą się ostro do pracy fizycznej. A właściwie nie oni we własnej osobie, ale banknoty z ich podobiznami – dolar, funt brytyjski i real brazylijski. Wspólnie zmieniają świat dla osób niepełnosprawnych.

„Your donation can change their lives” („Twój dar może zmienić ich życie”) głosi hasło kampanii brazylijskiego Towarzystwa Sportowego dla Niepełnosprawnych. Trzy kreacje zachęcają do przekazywania dotacji dla rzecz promocji rozwoju osób niepełnosprawnych przez sport, edukację i szkolenia, co ma jednocześnie ułatwić integrację osób niepełnosprawnych ze społeczeństwem. Prowadzone są zajęcia koszykówki, lekkiej atletyki, programy rekreacyjne oraz specjalne zajęcia dla niepełnosprawnych dzieci.

Dzięki intensywnej działalności na rzecz niepełnosprawnych sportowców Brazylia zdobyła w 2000 roku na Paraolimpiadzie w Sydney 22 medale, w tym 6 złotych, 10 srebrnych i 6 brązowych, bijąc trzy światowe rekordy w lekkiej atletyce.

Towarzystwo Sportowe dla Niepełnosprawnych powstało w 1996 roku. To wtedy nauczyciel wychowania fizycznego Steven Dubner postanowił wczuć się w rolę osoby niepełnosprawnej i postanowił zagrać w koszykówkę poruszając się na wózku inwalidzkim. Zadanie okazało się trudne. Od tego czasu Dubner zajął się dostosowaniem i promocją sportu osób niepełnosprawnych. Obecnie pod opieką Towarzystwa znajduje się 11 tys. osób.
M. Lewkowicz

 








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Żeby tylko nie przegrali…

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Odłączeni

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Kula śniegowa

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek