logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Kroje pisma osób bezdomnych
21.07.2014
Tematy: Kampanie, Hiszpania, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna, Walka z wykluczeniem społecznym

Kroje pisma osób bezdomnych

Your browser does not support the video tag.


Mówi się, że charakter pisma danego człowieka może odzwierciedlić niejedną cechę. Choć powszechnie wiadomo, gdzie często można spotkać osoby bezdomne, mało kto zastanawia się, kim naprawdę są. 

Hiszpańska organizacja Arrels Fundació zdecydowała się na zrealizowanie nowatorskiego projektu, w którym głównymi bohaterami są osoby bezdomne. Działacze fundacji zaangażowali bezdomnych z Barcelony, którzy mieli za zadanie napisać wybrane przez siebie słowa na tabliczkach stworzonych z kartonu. Tak powstało 5 rodzajów fontów, które są dostępne na stronie internetowej www.homelessfonts.org. Można je pobrać, wpłacając uprzednio 19€ jako osoba prywatna, a 290€ jako firma. Jednym z przykładów zastosowań jest stworzenie etykiet dla opakowań wina. Zebrane pieniądze mają zostać spożytkowane na cele statutowe organizacji Arrels Fundació.

Arrels Fundació pracuje na rzecz osób bezdomnych, które zamieszkują Barcelonę. W zeszłym roku fundacja pomogła ponad 1350 osobom, a w obecnym roku wsparła dotąd 436 bezdomnych. Stara się pomóc im zmienić dotychczasowy styl życia, oferując zakwaterowanie, wyżywienie oraz opiekę zdrowotną. Pozwala to osiągnąć z czasem niezależność, co skutkuje zmianą statusu społecznego oraz powrotem na łono społeczeństwa.

Magdalena Głowacka



Nazwa kampanii:
Homeless Fonts
Czas:
2014.6.1
Nadawca:
Arrels Fundació
Media:
Internet
Wykonawca:
Cyranos McCann
Adresaci:
Osoby zainteresowane losem bezdomnych, osoby prywatne oraz firmy zainteresowane wykorzystaniem nowych czcionek





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek