9 / 10
W Angoli, w toaletach miejsc uczęszczanych przez młodych ludzi – w barach i dyskotekach – rozlepiono przezroczyste naklejki z nadrukiem imitującym porcje narkotyku przygotowane do zażycia. Białe „kreski” ułożono tak, by przypominały sposób w jaki więźniowie odliczają dni, które pozostają im do końca odsiadki. Tuż obok wydrukowano hasło „Drugs are a prison. Get free.” („Narkotyki to więzienie. Uwolnij się”). Kontekstowo i ambientowo. Organizatorem akcji było Stowarzyszenie AJARP (Stowarzyszenie Młodych Angolczyków dla Integracji I Postępu), a kreatywny koncept powstał w agencji Executive Center z Luandy.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
06.06.2023
Przerwij przerwę
-
06.06.2023
Pogrzeb w Katarze
-
05.06.2023
Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
29.05.2023
Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt
-
25.05.2023
Dog save the King!