W maju br. oddział Greenpeace z RPA prowadził kampanię pod hasłem „Every signature helps save our seas” zrealizowaną przez agencję Ogilvy z Johannesburga. Kampania miała przekonać odbiorców do podpisania petycji na rzecz ratowania mórz i oceanów.
Autorką imponujących ołówkowych rzeźb jest Jennifer Maestre, która zajmuje się taką twórczością na szerszą skalę. Widać więc, że autorzy reklamy korzystają z istniejących już elementów, które stały się inspiracją do kampanii, ale nie powstały specjalnie na jej użytek.
Przy okazji nasunąć się mogą dwa pytania: kto podpisuje petycje kredką? Oraz ile drzew wycięto do wyprodukowania kredek, które „namawiają” do ratowania mórz?
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia