W maju br. oddział Greenpeace z RPA prowadził kampanię pod hasłem „Every signature helps save our seas” zrealizowaną przez agencję Ogilvy z Johannesburga. Kampania miała przekonać odbiorców do podpisania petycji na rzecz ratowania mórz i oceanów.
Autorką imponujących ołówkowych rzeźb jest Jennifer Maestre, która zajmuje się taką twórczością na szerszą skalę. Widać więc, że autorzy reklamy korzystają z istniejących już elementów, które stały się inspiracją do kampanii, ale nie powstały specjalnie na jej użytek.
Przy okazji nasunąć się mogą dwa pytania: kto podpisuje petycje kredką? Oraz ile drzew wycięto do wyprodukowania kredek, które „namawiają” do ratowania mórz?
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
21.09.2023
Gdzie jest sęp?
-
20.09.2023
Na wojnę tak, poza tym – nie
-
20.09.2023
Zanim to się stanie
-
19.09.2023
Dach nad głową
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości
-
18.09.2023
Źrenice