logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Krasnoludki nie palą
19.09.2011
Tematy: Wydarzenia

Krasnoludki nie palą



W Bielsku-Białej, dzieci skandujące hasło „To nie krasnoludki palą śmieci” zainaugurowały kolejną odsłonę kampanii Fundacji Ekologiczna Arka.

Akcja „To nie krasnoludki palą śmieci” jest programem edukacyjnym, którz ma informować o szkodliwości spalania śmieci w domowych piecach i o rozsądnej dla tego procederu alternatywie, czyli segregacji i recyklingu. Dla propagowania wiedzy na ten temat, organizatorzy akcji prowadzą lokalne działania angażujące przede wszystkim dzieci i młodzież z przedszkoli i szkół podstawowych.

Najważniejszą częścią kampanii jest organizowana w 20 miastach w Polsce (w tym we wszystkich miastach wojewódzkich) ekspozycja pt. „To nie krasnoludki palą śmieci” wraz z happeningiem i konferencją prasową. W trakcie tych wydarzeń w budynkach użyteczności publicznej, centrach handlowych, kinach umieszczane są postacie 7 ogrodowych krasnali z przygotowanymi banerami oraz torbami zawierającymi ulotki o problematyce palenia śmieci i recyklingu jako alternatywie.

W rozpoczynającej się właśnie odsłonie akcji „krasnoluki” odwiedzą następujące miasta:
Kraków, Lublin, Rzeszów, Częstochowę oraz Sosnowiec. Pierwszy happening odbył się już w Bielsku-Białej. Wzięło w nim udział ponad 100 dzieci ze Szkoły Podstawowej nr 8 im. Józefa Weszki z Rudołtowic oraz Szkoły Podstawowej nr 13 im. Władysława Jagiełły z bielskiego Lipnika, które niosły
wielki transparent z hasłem „To nie krasnoludki palą śmieci”, jednocześnie głośno skandując to hasło i rozdając przechodniom ulotki informacyjne.

Akcja „To nie krasnoludki palą śmieci!” jest dofinansowana przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach.

Więcej informacji o programie znajduje się na stronie www.fundacjaarka.pl.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek