Marka Lech Premium była głównym sponsorem tegorocznej edycji Przystanku Woodstock. Firma prowadziła na wydarzeniu także działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.
170 sprzedawców piwa zostało przeszkolonych przez Kompanię Piwowarską, jak prowadzić odpowiedzialną sprzedaż.
W Strefie Eko można było przysłużyć się środowisku i otrzymać gadżety. Za przyniesione tam puszki, plastikowe kubki oraz makulaturę ekipa wolontariuszy „Leszka Chmielewskiego” (bohater kampanii marki) rozdawała Woodstockowiczom notesy eko, puszki Lecha Free oraz opaski na rękę, a także torby i nerki. Te ostatnie wykonane zostały z banerów reklamowych Kompanii Piwowarskiej przez Zakłady Aktywności Zawodowej z Białegostoku i Piły, które zatrudniają osoby niepełnosprawne. Puszek można było się pozbyć w niekonwencjonalny sposób – mianowicie grając w ekokoszykówkę. W ciągu trzech dni do Strefy Eko zawitało blisko 8000 osób. Ponad 2000 przyniosło ze sobą worki z odpadami, dzięki czemu uzbierano niemal 3 tony (2 902 kg) surowców. Za uzyskaną dzięki zbiórce kwotę 6000 złzostaną zakupione alkomaty dla mieszkańców Kostrzyna. Akcję obsługiwała firma Agreco Service z Kostrzyna.
Ponownie na Przystanek Woodstock zawitał Trzeźwobus, czyli mobilny punkt KP edukujący na temat bezpiecznej jazdy i odpowiedzialnego spożycia alkoholu. Swoje poparcie dla postawy odpowiedzialnego kierowcy można było zamanifestować, biorąc udział w malowaniu woodstockowego obrazu, który zostanie w przyszłości zlicytowany na rzecz Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Ponadto na terenie festiwalu funkcjonowały cztery stoiska „Sprawdź Promile”, gdzie można było zbadać poziom promili w wydychanym powietrzu. Na chętnych czekały tam dodatkowe atrakcje – układanie klocków lub slalom w alkogoglach, które symulują widzenie świata po spożyciu alkoholu, zakończony próbą otworzenia drzwi kluczem. Ta strefa przyciągnęła ponad 41 tysięcy osób, z czego ponad 35 tysięcy przebadało się alkomatami.
Kompania Piwowarska skupia trzy browary: Tyskie Browary Książęce, Browar Dojlidy w Białymstoku i Lech Browary Wielkopolski w Poznaniu. Do marek firmy zalicza się m.in. Żubr, Tyskie, Lech, Dębowe, Redd’s oraz kolekcję Książęcego. Firma jest częścią międzynarodowej grupy piwowarskiej SABMiller.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu
-
20.04.2022
Words don’t come easy to me
-
04.04.2022
Cena twojego wydruku z bankomatu
-
04.04.2022
Effie In Practice – zaproszenie na webinary