logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Kot kobieciarz i jego pan
03.05.2012
Tematy: Kampanie, Kanada, Edukacja, Ekologia i środowisko

Kot kobieciarz i jego pan

Your browser does not support the video tag.


Kot Sułtan zmysłowo patrzy w kamerę i rozkosznie się myje. Miał już, bagatela, 67 partnerek seksualnych i spłodził 321 potomków. Jest niepoprawnym kobieciarzem. Co w takim razie powiedzieć o jego właścicielu?

Problemem niechcianego potomstwa domowych ulubieńców zajmuje się kanadyjska kampania pt. "Sexy cat on the prowl for lovin’" (Seksowny kot polujący na miłosną zdobycz). Twórcy zdecydowali się na jasny przekaz: Sułtan jest nieodpowiedzialny. Jego właściciel jest jeszcze gorszy” oraz bardzo proste hasło: „Sterilize your pets” (Sterylizuj swoje zwierzęta). Nadawcą kampanii jest kanadyjskie Stowarzyszenie Na Rzecz Walki z Okrucieństwem Wobec Zwierząt z Montrealu (Société Pour La Prévention De La Cruauté Envers Les Animaux). W ramach kampanii zrealizowano spot rozpowszechniany w telewizji i internecie.

Celem kampanii jest edukacja właścicieli zwierząt i uświadomienie im, że to oni są odpowiedzialni za rozmnażanie się swoich psów i kotów oraz dramatyczny często los ich niechcianego potomstwa. Kampania jest odpowiedzią m.in. na gnębiący Montreal problem ogromnej ilości bezpańskich kotów.

Kreacja jest prosta i zabawna, a dodatkowo bardzo tania w produkcji. Sułtan, montrealski dachowiec, hipnotyzuje swoimi aktorskimi umiejętnościami. Buduarowy klimat wzmacnia muzyka Dave’a Hodge’a wykonywana przez Brenta Cartera. Wszystko razem tworzy inteligentny, intrygujący przekaz, który ma szansę zainteresować właścicieli zwierząt domowych.
Aleksandra Janowska



Nazwa kampanii:
Sexy cat on the prowl for lovin’
Czas:
2012.4.27
Nadawca:
Société pour la prévention de la cruauté envers les animaux
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
BOS (Canada)
Adresaci:
Właściciele psów i kotów
Hasło kampani:
Sterilize your pets (Sterylizuj swoje zwierzęta)





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek