Kot Sułtan zmysłowo patrzy w kamerę i rozkosznie się myje. Miał już, bagatela, 67 partnerek seksualnych i spłodził 321 potomków. Jest niepoprawnym kobieciarzem. Co w takim razie powiedzieć o jego właścicielu?
Problemem niechcianego potomstwa domowych ulubieńców zajmuje się kanadyjska kampania pt. "Sexy cat on the prowl for lovin’" (Seksowny kot polujący na miłosną zdobycz). Twórcy zdecydowali się na jasny przekaz: Sułtan jest nieodpowiedzialny. Jego właściciel jest jeszcze gorszy” oraz bardzo proste hasło: „Sterilize your pets” (Sterylizuj swoje zwierzęta). Nadawcą kampanii jest kanadyjskie Stowarzyszenie Na Rzecz Walki z Okrucieństwem Wobec Zwierząt z Montrealu (Société Pour La Prévention De La Cruauté Envers Les Animaux). W ramach kampanii zrealizowano spot rozpowszechniany w telewizji i internecie.
Celem kampanii jest edukacja właścicieli zwierząt i uświadomienie im, że to oni są odpowiedzialni za rozmnażanie się swoich psów i kotów oraz dramatyczny często los ich niechcianego potomstwa. Kampania jest odpowiedzią m.in. na gnębiący Montreal problem ogromnej ilości bezpańskich kotów.
Kreacja jest prosta i zabawna, a dodatkowo bardzo tania w produkcji. Sułtan, montrealski dachowiec, hipnotyzuje swoimi aktorskimi umiejętnościami. Buduarowy klimat wzmacnia muzyka Dave’a Hodge’a wykonywana przez Brenta Cartera. Wszystko razem tworzy inteligentny, intrygujący przekaz, który ma szansę zainteresować właścicieli zwierząt domowych.
Aleksandra Janowska
zobacz także
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
10.06.2025Wydarzenia
Drzewo Roku po raz 15!