logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Koszmary za kółkiem
09.11.2011
Tematy: Kreacje / printy

Koszmary za kółkiem



Władze włoskiego miasta Nettuno we współpracy z rzymską agencją Link na reklamach kampanii dotyczącej bezpiecznego prowadzenia samochodu zaprezentowały najczarniejsze sny kierowców – spotkanie z policją, personelem szpitalnym i z księdzem podczas własnego pogrzebu. Dosłowność i prostota przekazu mają uświadomić realność zagrożenia związanego z nieodpowiedzialną jazdą.

Każda sytuacja komunikacyjna niesie ze sobą ryzyko. Niebezpieczeństwo potęgują zmęczenie, jazda pod wpływem alkoholu czy narkotyków, a także brawura i nadmierna prędkość. „Why risk? Slow down when you drive” („Po co ryzykować? Zwolnij!”) głosi hasło.

Kampania miasta Nettuno jest odpowiedzią na wciąż rosnącą liczbę wypadków drogowych we Włoszech. Jak informują umieszczone na reklamach dane, w 2010 roku w wypadkach drogowych, z których ponad połowa spowodowana była nadmierną prędkością, zginęło 4 tysiące osób.
K. Stawińska








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 14.04.2025Kreacje / printy

    Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów

  • 28.03.2025Kreacje / printy

    Strzelanina

  • 26.03.2025Kreacje / printy

    Znikający świergot

  • 24.03.2025Kreacje / printy

    Konkretna ochrona

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek