Władze włoskiego miasta Nettuno we współpracy z rzymską agencją Link na reklamach kampanii dotyczącej bezpiecznego prowadzenia samochodu zaprezentowały najczarniejsze sny kierowców – spotkanie z policją, personelem szpitalnym i z księdzem podczas własnego pogrzebu. Dosłowność i prostota przekazu mają uświadomić realność zagrożenia związanego z nieodpowiedzialną jazdą.
Każda sytuacja komunikacyjna niesie ze sobą ryzyko. Niebezpieczeństwo potęgują zmęczenie, jazda pod wpływem alkoholu czy narkotyków, a także brawura i nadmierna prędkość. „Why risk? Slow down when you drive” („Po co ryzykować? Zwolnij!”) głosi hasło.
Kampania miasta Nettuno jest odpowiedzią na wciąż rosnącą liczbę wypadków drogowych we Włoszech. Jak informują umieszczone na reklamach dane, w 2010 roku w wypadkach drogowych, z których ponad połowa spowodowana była nadmierną prędkością, zginęło 4 tysiące osób.
K. Stawińska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.05.2024
Pierwsze przemówienie
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
26.04.2024
CelebryKłamstwa