Kampania z Nowej Zelandii o zabawie wesołych astronautów w kosmosie, pokazuje jak brak kontaktu z Ziemią (dosłownie i w przenośni) może skończyć się brakiem możliwości powrotu do domu. Urząd Miasta Auckland we współpracy z agencją Ogilvy przygotował w grudniu 2008 roku telewizyjną kampanię "Space wasted" mającą na celu uczulenie kierowców na problem jazdy samochodem w stanie nietrzeźwym – zarówno pod wpływem alkoholu, jak i narkotyków. Brak kontaktu z rzeczywistością, choć początkowo bywa zabawny i wprawia w znakomity nastrój, może przynieść tragiczne skutki, zarówno w przestrzeni kosmicznej, jak i na drodze, gdy prowadzi się samochód.
Nazwa kampanii:
Space wasted
Czas:
2008.12.8 - 2008.12.31
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Nowa Zelandia
Nadawca:
Auckland City Council
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Ogilvy New Zealand
Adresaci:
Kierowcy
Hasło kampani:
Plan ahaed to get home safely. Don’t Drink And Drive
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem